<span itemprop="name">ادبیات و پرسشنامه ارزش ویژه نام تجاری یو و همکاران</span>
تاریخ انتشار:
23 می 2022
دسته بندی:

ارزش ویژه برند: واژه برند معانی چندگانه­ای را پوشش می‌دهد. در یک سر طیف برند به معنی نام، لوگو و هویت است و در سر دیگر تمامی ویژگی­های مشهود و نامشهودی را که کسب‌وکار مبتنی بر آن است را شامل شود. محققین از محصولات برند دار مختلف داخلی و جهانی برای اندازه­گیری ارزش ویژه برند استفاده  می­نمایند. محاسبه ارزش ویژه برند این امکان را به مدیران عالی شرکت‌ها ارائه می­کند که بتوانند نقاط قوت برند خود را مورد ارزیابی قرار دهند، ارزش برند را در طی زمان بررسی نمایند و استراتژی­های بازاریابی مورد نظر خود را تدوین نمایند. اصطلاح ارزش ویژه برند نخستین بار به صورت گسترده در سال 1980 مورد استفاده قرار گرفت و به عنوان ارزش افزوده­ای که برند به یک محصول می­بخشد شناخته شد. یکی از باارزش‌ترین دارایی­های هر شرکت برند آن شرکت می­باشد. هر چه ارزش برند در ذهن مصرف­کنندگان بیش تر باشد، شرکت می­تواند در سایه آن منافع بیش تری را از مصرف­کنندگان کسب کند. نظارت و کنترل مداوم این مفهوم به عنوان یک گام ضروری در مدیریت اثربخش آن می­باشد.

بسیاری از محققان و مدیران شرکت‌ها به این نتیجه رسیده­اند که باارزش‌ترین دارایی یک شرکت برای بهبود بازاریابی، دانش برندسازی است که با سرمایه­گذاری در برنامه‌های بازاریابی صورت می­پذیرد و تصویر برند را در ذهن مصرف­کننده ایجاد می­کند. یکی از دلایل اهمیت مفهوم ارزش ویژه برند این است که ایجاد ارزش برای مشتریان و هم برای شرکت می‌نماید و در نتیجه بازاریابان می‌توانند با استفاده از ارزش ویژه برند بالاتر به مزیت رقابتی دست یابند (Kim & Kim, 2005, p 552).تعاريف مختلف از ارزش ويژه برند ارائه شده است كه برخي از اين تعاريف به صورت زير مي باشد :در سال 1989 انجمن علمي بازاريابي، ارزش ويژه برند را ارزش افزوده اي می داند كه به واسطه نام در بازار از طريق حاشيه سود بهتر يا سهم بازار براي محصول ايجاد مي شود . كه اين ارزش افزوده به وسيله مشتريان ، ساير اعضاي كانال مي تواند به عنوان دارايي مالي و مجموعه اي از روابط و رفتارهاي مطلوب تلقي گردد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات ارزش ویژه برند همراه پرسشنامه استاندارد  یو و همکاران(2000)در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد فایل های ادبیات نظری:20 فایلWORD

تعداد فایل های پرسشنامه:  یک پرسشنامه استاندارد فایل WORD

تعداد گویه ها: 18گویه

تفکیک ابعاد:  دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0