<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری گردشگری الکترونیکی</span>
تاریخ انتشار:
1 می 2022
دسته بندی:

گردشگری الکترونیکی:امروزه گردشگري مفهوم و جرياني كاملاً متفاوت با گذشته پيدا كرده است و به آن به عنوان امري اقتصادي نگريسته ميشود. به طوري كه بعد از صنايع نفت و خودروسازي؛ پردرآمدترين صنعت حال حاضر دنيا به شمار ميرود)رضواني، 1374( درحال حاضر گردشگري پيش از هرفعاليت ديگري در جهان، حركت سرمايه و انتقال پولها را در مقياسهاي محلي، منطقهاي،ملي و بين المللي موجب ميگردد و هزينه هاي گردشگري به مراتب سريعتر از توليد ناخالص ملي و صادرات جهاني كالا و خدمات رشد مي يابد؛ از اين رو اكثر كشورهاي جهان به گردشگري كه مواد اوليه ي آن طبيعت زيبا و متنوع، آداب و رسوم، پيشينه تاريخي و فرهنگ است به عنوان بهترين راه رسيدن به اهداف خويش مي نگرند).صدري و همكاران،1386) گردشگري بر ميزان اشتغال كشورها، افزايش درآمد ارزي، رونق صنايع داخلي، گسترش همكاري ل هاي بين المللي و مهمتر از همه، ارتقاي سطح زندگي و معيشتي مردم و بسياري ديگراز عوامل پيش برنده ي اقتصادي، موجب شده است

تا نگرش كشورهاي دنيا به مرز آن تغييريافته و به عنوان يكي از مهمترين نيروهاي محرك توسعه ي اقتصادي، جايگاه مهمي در سياستگذاري دولت ها پيدا كند. توريسم پديده اي است كه از ديرزمان در جوامع انساني وجود داشته است و به تدريج در طي مراحل تاريخي مختلف به موضوع فني اقتصادي واجتماعي كنوني خود رسيده است.براي ارج نهادن به محيط نوين جهانگردي ودرك مسئله ها يا چالش هايي كه پيش روي دست اندركاران اين صنعت قرار دارد . مروري  گذار بر روند تاريخي اين صنعت از اهميت خاصي برخوردار است. مردم متعلق به تمدنهای ماقبل تاريخ با اين انگيزه مسافرت مي كردند. كه بتوانند غذا بدست آورند ازخطر دوري جويند يا به مناطقي كه داراي آب و هواي مساعدتر است نقل مكان كنند. با افزايش مهارت و كسب فنون نياز انسان به زندگي بدوي وخانه به دوشي كاهش يافت و در دوره هاي بعد انسان با انگيزه تجارت و تهاتر كالا مسافرت مي كرد. در حاليكه امپراتورهاي باستان در قاره هاي آفريقا و آسيا وخاورميانه رشد مي كردند. ساختار زير بناي ايجاب مي كرد كه بازسازي شود.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:41صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0