<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری کاربرد تکنولوژی برارزیابی عملکرد</span>
تاریخ انتشار:
1 می 2022
دسته بندی:

ارزیابی عملکرد:مدیریت سازمان ها بدون توجه به عملکرد آنها امکان پذیر نیست . براي اندازه گیري عملکرد سازمان ها نیاز به یک سیستم دقیق و کارآمد می باشد که از آن به عنوان سیستم اندازه گیري عملکرد نام برده می شود.براي سیستم اندازه گیري عملکرد،تعاریف مختلفی ارائه شده است که هر کدام از جنبه خاصی به این موضوع نگریسته است اما تعریف کوتاه و کاملی از این سیستم را می توان به شکل زیر ارائه کرد:یک سیستم اندازه گیري عملکرد ، میزان دستیابی سازمان به اهداف از پیش تعیین شده را از طریق اندازه گیري مجموعه اي از شاخصها تعیین می کند. نکات اساسی یک سیستم اندازه گیري عملکرد شامل موارد در پی آمده است:- اهداف واضح، واقع گرا و قابل سنجش که از مأموریت سازمان و براي مدیریت و برنامه ریزي نشأت می گیرند- اندازه هاي عملکرد براي سنجش میزان دستیابی به مأموریت و اهداف.- داده هاي درست تکرار پذیر و قابل قبول-

سیستم بازخورد براي پشتیبانی و بهبود مستمر فرایندهاي سازمان (طبیب زاده ، 1384،41وردر و دیویس معتقدند: ارزیابی عملکرد فرآیندي است که عملکرد شاغل با آن اندازه گیري می شود و هنگامی که درست انجام  شود کارکنان، سرپرستان، مدیران و درنهایت سازمان از آن بهره مند  خواهد شد( تولایی 18،1385)ارزیابی عملکرد در بعد سازمانی معمولاً مترادف با اثربخشی فعالیت ها است. منظور از اثربخشی میزان دستیابی به اهداف، برنامه ها با ویژگی کارآ بودن فعالیت ها و عملیات است. سازمان ها در چهار زمینه زیر از فناوري اطلاعات بهره می گیرند-1 امور پردازشی اطلاعات-2 امور تصمیم گیري-3 اشتراك اطلاعات-4 نوآوري.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:25 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0