<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری  کارایی نسبی بانک کشاورزی</span>
تاریخ انتشار:
22 آوریل 2022
دسته بندی:

جهاني شدن و توسعة فنآوري اطلاعات و الزام بهبود كارآيي: به موازات نفوذ فنآوري اطلاعات در بخشهاي مختلف اقتصادي، سيستمهاي بانكي نيز با تغييرات زيادي در حوزه‌هاي كاركردي فعاليت خود مواجه شده‌‌اند. تغييرات و فنآوري، افزايش رقابت، افزايش هزينه‌هاي تبليغاتي و تغيير تقاضاي مشتريان، ساختارهاي سازماني را تغيير مي‌دهد. بنابراين اين مؤسسات در شرايط كنوني بايد از دو شاخصه انعطاف‌پذيري و پاسخگويي برخوردار باشند. فنآوري اطلاعات (IT) تمامي جنبه هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جوامع را تحت تأثير قرار داده است و به مرور زمان نقش و جايگاه آن در زندگي بيشتر مي‌شود. ماهيت و كاركرد فنآوري اطلاعات از دامنة بسيار گسترده‌اي برخوردار است، بطوري كه لازمة بقاء در دنياي متحول كنوني توجه جدي به كاركردهاي IT است. دسترسي به اطلاعات، هوشمندي، آگاهي و دانش انسان را بالا مي‌برد. به عبارت ديگر اطلاعات و ارتباطات، رگهاي حياتي هر سيستم را شكل مي‌دهد.

ورود و نفوذ IT سبب شده است كه تعامل، تأثير و تأثر بخشهاي مختلف نيز افزايش يابد. دسترسي سريع و گسترده به اطلاعات عامل بسيار مهمي در ايجاد تغييرات نهادي و ساختاري محسوب مي‌شود. به موازات نفوذ فنآوري اطلاعات در بخشهاي مختلف، سيستمهاي مالي نيز با تغييرات شگرفي در حوزه كاركرد فعاليت خود مواجه شده‌اند. خاصيت مهم فنآوري اطلاعات اين است كه مشتريان را با حجم عظيم و گسترده اطلاعات روبرو كرده و با افزايش آگاهي و دانايي مشتريان، سطح تقاضاي آنها را تغيير مي‌دهد. در نتيجه تقاضا براي كميت و كيفيت خدمات را شكل مي‌دهد. تحقيقات نشان مي‌دهد كه تغييرات و فنآوري، افزايش رقابت، افزايش هزينه‌هاي تبليغاتي و تغيير تقاضاي مشتريان، ساختارهاي سازماني را تغيير مي‌دهد. در اين شرايط مهمترين مسئله براي مؤسسات مالي، توانمندي آنها در ايجاد نوآوري، فناوري سازماني، طرحها، تجهيزات و فرآيندهاي سيستمي و بازاري و بهبود كارائي است.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 39صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0