<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری وفاداری و رضایت مشتریان خدمات سیار</span>
تاریخ انتشار:
21 دسامبر 2021
دسته بندی:

تقسیم بندی خدمات ارزش افزوده: در مطالعات مختلف دسته بندی های مختلفی برای خدمات ارزش افزوده ارائه شده که در ذیل به دو نمونه اشاره می شود:الف-طبق اظهارات وزرات اطلاعات و ارتباطات فنلاند ،در سال 2003، خدمات به سه گروه طبقه بندی می شوند :خدمات مکالمه: این خدمات شامل خدمات تماس تلفنی ،خدمات مبتنی بر صدا و خدمات مکالمه غیر صوتی مثل خدمات پیام رسانی می باشد.به عنوان مثال افراد می توانند توسط پیام کوتاه خدمات چند رسانه ای ویا پست الکترونیک در سرتا سر شبکه به هم متصل شوند.خدمات محتوایی مبتنی بر پیام کوتاه : به عنوان مثال زمانی که یک مشترک درخواست دریافت یک تن آهنگ جدید را از تهیه کننده خدمات به وسیله پیام کوتاه دارد، به هنگام دریافت تقاضای خود، یک خدمت محتوایی دریافت می کند.3.خدمات دسترسی به داده:هنگامی که اپراتور تلفن همراه از متد های انتقال مختلفی برای ارائه خدمات استفاده می کند،به عنوان مثال از تکنولوژی جی چی آر اس یا جی اس ام برای انتقال داده به مشتریان استفاده می کند.ب-همچنین می توان خدمات ارزش افزوده را با توجه به دارا بودن معیارهای زیر طبقه بندی نمود:

1.خدماتی که هسته اصلی شبکه هستند و با اضافه کردن ارزش به این خدمات قابل کاربرد می شوند، همانند سرویس پیام کوتاه.خدماتی که دارای هسته جدیدی هستند،از لحاظ اجرایی مستقل از دیگر خدمات می باشند وبا افزایش تقاضا ، عرضه این خدمات افزایش می یابد. همانند خدمات پیام چند رسانه ایبازار یابی رفتار مصرف کننده در بازار تلفن همراه: مروری بر ادبیات بازاریابی رفتار مصرف کننده نشان می دهد که روابط مشتری با تولیدکننده یا فراهم کننده خدمت، مفهومی مرکب است که شامل دو بخش مستقل است: وفاداری و نگهداری. در مفهوم خدمات تلفن همراه ،وفاداری به عنوان نگرش مطلوب در رابطه با فراهم کننده خدمت خاص که منجر به خرید مجدد و تقاضای خدمات بیشتر از همان ارائه کننده خدمت و تحمل افزایش قیمت می گردد ،تعریف می شود. حفظ مشتری به عنوان نگهداری مشتری کنونی با ارائه کننده خدمت خاص تعریف   می شود. معمولا نگهداری مشترکان خدمات بی سیم از طریق نرخ جابجایی اندازه گیری می شود. تحقیقات قبلی راجع به وفاداری و حفظ مشترکان نشان می دهند که بین این ساختار و سود شرکت رابطه ای وجود دارد و اطلاعات فراهم شده در بین ساختار، منفعت ،وفاداری و حفظ و نگهداری مشتری است.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:48 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0