<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری هیجان چهره ای جهانی</span>
تاریخ انتشار:
12 می 2021
دسته بندی:

 هیجان چهره ای جهانی : اختلال سلوک شامل مشکلات در خودکنترلی هیجان­ها و رفتارها است. این مشکلات، آشکار در رفتار هستند که حقوق دیگران را نقض می­کنند و فرد به صورت قابل توجهی با هنجارهای اجتماعی و یا مظاهر قدرت، ستیز می­کند. بسیاری از نشانه­های رفتاری (مثل پرخاشگری) نتیجه­ی کنترل ضعیف هیجان خشم در این افراد است. دو زیر نوع از اختلال سلوک، اختلال سلوک با شروع در کودکی یا اختلال سلوک زودآغاز و اختلال سلوک با شروع در نوجوانی یا اختلال سلوک دیرآغاز است. اختلال سلوک زودآغاز، معمولا در پسران دیده می­شود. آنان اغلب نسبت به دیگران پرخاشگری­های فیزیکی دارند و ارتباط با همسالان مختل است. ممکن است این افراد، اختلال نافرمانی مقابله­ای را در طول اوایل کودکی داشته باشند و این افراد معیارهای کامل اختلال سلوک را قبل از بلوغ نشان می­دهند. بسیاری از کودکان در این نوع از اختلال، اختلال­های همبود (اختلال کاستی توجه/بیش­فعالی) و دیگر مشکلات رشد عصبی را دارند.

اختلال سلوک زودآغاز نسبت به نوع دیرآغاز، با احتمال بیشتری پایدار خواهد ماند. در مقایسه با گروه زودآغاز، افراد با اختلال سلوک دیرآغاز، رفتارهای پرخاشگرانه کمتری دارند و در آن­ها گرایش به ارتباطات هنجاری با همسالان بیشتر است (اگرچه آن­ها اغلب مشکلات رفتاری را در مصاحبت با دیگران نشان می­دهند). در این افراد احتمال ادامه رفتارهای مخل در بزرگسالی کمتر است و نسبت مردان به زنان نسبت به گروه زودآغاز متعادل است (انجمن روانپزشکی آمریکا، 2013). مشکلات رفتاری که در اوایل زندگی آشکار می­شود، منعکس­کننده آسیب­های زیست شناختی برای رفتارهای ضد اجتماعی است (موفیت 2003).اقلیتی از افراد با اختلال سلوک وجود دارند که واجد شرایط برای داشتن هیجان­های موافق اجتماعی محدود هستند. مشخصه­ای از این گروه، آن­هایی هستند که اغلب به عنوان صفات بی­رحمانه-بی­احساس در پژوهش­ها مطرح می­شوند. دیگر ویژگی­های شخصیتی مانند جستجوی هیجان، بی­باکی و بی­تفاوتی نسبت به مجازات، می­تواند این گروه را شرح دهد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  48 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0