<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری  مدیریت ارتباط با مشتری</span>
تاریخ انتشار:
19 فوریه 2022
دسته بندی:

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی: مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی یک استراتژی بازاریابی ، فروش و خدمات بر خط یکپارچه می باشد که در شناسایی، به دست آوردن و نگه داری مشتریان که به عنوان بزرگترین سرمایه شرکت می باشند، ایفای نقش می کند. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، ارتباط بین شرکت با مشتریانش را به وسیله ایجاد و افزایش ارتباط با مشتری از طریق فناوری جدید، بهبود و افزایش می بخشد. نرم افزار ارتباط با مشتری الکترونیکی، پروفایل و تاریخچه ای از هر تماس سازمان با مشتریانش به وجود می آورد. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ، ترکیبی از سخت افزار، نرم افزار ،کاربردها و تعهدات مدیریتی می باشد ( Jahnson, 2002). دایچه ( 2001 (، اشاره کرد دو نوع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی وجود دارد :مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی عملیاتی.مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی تحلیلی .

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی عملیاتی شامل مراکز تماس با مشتری مانند تلفن ، فاکس و پست الکترونیکی که مشتریان از این طریق با سازمان در تماس اند و نیز شامل بازاریابی و فروش که توسط گروه هایی ویژه انجام می گیرد، می باشد و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی تحلیلی، نیازمند فناوری است تا داده های زیادی از مشتری را فراهم کند که هدف این بخش، تجزیه و تحلیل داده های مشتری، الگوهای خرید و فاکتورهای دیگری که باعث ایجاد فرصت هایی در کسب و کار جدید می شود، می باشد.مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، با توجه به اهداف سازمان، شکل های متفاوتی به خود می گیرد. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، فقط شامل نرم افزار و فناوری نمی باشد، بلکه آن شامل فرایند کسب و کار مبتنی بر استراتژی مشتری محور که به وسیله نرم افزار و فناوری های مختلف پشتیبانی می شود، می باشد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  43 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0