<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری مديريت عملكرد تيم</span>
تاریخ انتشار:
5 مارس 2022
دسته بندی:

مديريت عملكرد تيم: امروزه بيش از پيش بر انجام كار تيمي خوب تأكيد مي شود. برخي از دلايل آن عبارتند از : كاهش سطوح سازماني، تأثير تكنولوژي هاي جديد، كاربرد روز افزون گروه هاي كاري، تيم هاي پروژه براي حل مسائل عملياتي و نوآوري، تيم هاي خدمات مشتري براي بهبود روابط با مشتريان و شناخت اهميت هم افزايي- يعني اين واقعيت كه تأثير يك كل مي تواند بيش از تاثير  مجموعه اجزاء آن باشد.يك واكنش معمولي نسبت به نياز آشكار كار تيمي بهتر، آموزش تيم سازي و مهارت هاي بين فردي/ تعاملي بوده است. با اين وجود، توجه كمتري به استفاده از مديريت عملكرد براي تسهيل كار تيمي يا استفاده از پاداش هاي تيمي جداي از پرداخت مبتني بر عملكرد فردي، معطوف شده است.مديريت عملكرد مي تواند تيم سازي را از طريق ارزيابي آن به عنوان يكي از قابليت هاي اثر بخشي يك رهبر يا عضو تيم يا به عنوان يك راهنماي عملكردي كه از ارزش محوري سازمان، يعني كار تيمي حمايت مي كند، افزايش دهد. همچنين افراد مي توانند از طريق گذاشتن اهداف مشترك در برنامه هاي عملكرد كساني كه بايد با يكديگر همكاري كنند، يا تاكيد بر اهميت همكاري به عنوان يك استاندارد عملكرد، اهميت كار كردن با همكاران را درك كنند.

براي مثال، يك هدف مشتركي كه مي تواند بيان شود عبارت است از: همكاري با آقا/خانم … به منظور طراحي و بهبود روش پاسخ به سوالات مشتري به گونه اي كه زمان آن از 48 به 24 ساعت كاهش يابد. همچنين يك استاندارد عملكرد مي تواند با اين عبارت بيان شود: او به عنوان يك عضو تيم به طور مؤثر براي تحقق اهداف تيم تلاش مي كند.ارزيابي عملكرد يك عضو تيم مي تواند با استفاده از يك مقياس درجه بندي رفتاري به ترتيب زير انجام شود:الف) به طور مستمر به نظرات و پيشنهادهاي جديد كمك مي كند. در جلسات تيمي نقش يك راهبر را بر عهده مي گيرد. بردبار و حمايت كننده همكاران است و به نقطه نظرات ديگران احترام ميگذارد. هر فرد را درباره فعاليتهاي خودش مطلع نگه مي دارد و به خوبي درباره آنچه ساير اعضاء تيم در حمايت از اهداف تيم انجام مي دهند، آگاهش مي كند.) مشاركت فعالي درجلسات تيمي دارد و به ايده هاي مفيد به صورت مكرر كمك مي كند. به حرف هاي همكاران گوش مي دهد و با دليل و منطق آنها را درباره فعاليتهايشان مطلع نگه ميدارد، ضمن اينكه آنها را در جريان آخرين اطلاعات درباره آنچه انجام مي دهند قرار مي دهد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:178 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0