<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری مديريت استراتژيک فروش</span>
تاریخ انتشار:
7 می 2022
دسته بندی:

مديريت استراتژيک فروش: تعاريف مختلف و گاه ناسازگاري از استراتژي فروش و مديريت استراتژيک فروش ارائه شده است. به تعبير يکي از متخصصان مديريت اين عبارات مانند« هنر» است که وقتي آنها را مي‌بينيم تشخيص دادن آنها آسان است اما وقتي در پي تعريف کردن و توضيح دادن آن هستيم خيلي مشکل به نظر مي‌رسد.تعريف اول: هنر و علم تدوين، اجرا و ارزيابي تصميمات وظيفه‌اي چندگانه كه سازمان را قادر مي‌سازد به هدف‌هاي بلندمدت خود دست يابد. همان‌گونه كه از اين تعريف استنباط مي‌شود در مديريت استراتژيک فروش براي كسب موفقيت سازماني بر چندين عامل تأكيد مي‌شود: هماهنگ كردن مديريت، بازاريابي، امور  (حسابداري)، توليد(عمليات)، تحقيق و توسعه و سيستم‌هاي اطلاعات رايانه‌اي.

تعريف دوم: مديريت عبارت است از فرايند تضمين دستيابي سازمان به فوايد ناشي از به كارگيري استراتژي فروش‌هاي مناسب.طبق اين بيان، يك استراتژي فروش مناسب مطابق با نيازمندي‌هاييك سازمان در زمان مشخص تعريف مي‌شود.فرايند مديريت استراتژيک فروش شامل شش گام متوالي و مستمر است.تجزيه و تحليل محيطي.پايه گذاري جهت‌گيري سازماني.هدف‌گذاري.تعيين و تدوين استراتژي فروش.بستر سازي و اجراي استراتژي فروش.کنترل استراتژي فروش.لذا مي‌توان اين دو استراتژي فروش را دو نقطه حدي يا دو قطب يك محور فرض نمود كه ديگر استراتژي فروش‌هاي دنيا واقعي بين آن دو قرار مي‌گيرد. اين استراتژي فروش‌ها دربرگيرنده برخي از ابعاد مختلفي كه ذكر گرديد مي‌باشند،مثال:  در اين استراتژي فروش اهداف مديريت سازمان در آنها كم و بيش به طور دقيق و روشن آشكاراست، ديگران نيز در آن‌ها تا حدودي مشاركت دارند، هرچند كه نظرات ديگري نيز در گوشه و كنار سازمان ممكن است يافت شود. با اين حال كنترل مركزي در سازمان كم وبيش وجود دارد و فراگير و نافذ به نظر مي‌رسد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:23صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0