<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری فناوری اطلاعات5</span>
تاریخ انتشار:
8 می 2021
دسته بندی:

فناوری اطلاعات : فناوری : فناوری سازمان تمام فرایندهایی را که یک سازمان برای تبدیل ستاده­ها به داده­ها به کار می­گیرد، شامل می­شود.اطلاعات : اطلاعات عبارتست از جریان­هایی که مجموعه دانایی­ها را تغییر می­دهد، این تغییر زمانی اتفاق می­افتد که یا مطلبی به مجموعه دانایی­ها افزوده شود و یا تجدید ساختاری در آن به وجود آید.( اي. توربن و ديگران 1386)فناوری اطلاعات (فا) یا (IT)، همچنان که به ‌وسیله انجمن فناوری اطلاعات آمریکا (ITAA‎) تعریف شده ‌است، علمی است که به مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده‌سازی، پشتیبانی یا مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه، خصوصا برنامه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزار رایانه می‌پردازد.

به طور کوتاه، فناوری اطلاعات با مسائلی مانند استفاده از رایانه‌های الکترونیکی و نرم‌افزار سروکار دارد تا تبدیل، ذخیره، حفاظت، پردازش، انتقال و بازیابی اطلاعات؛ به شکلی مطمئن و امن انجام پذیرد. اخیراً تغییر اندکی در این عبارت داده ‌شده تا این اصطلاح به طور روشن دایره ارتباطات الکترونیک را نیز شامل گردد. بنابراین عده‌ای بیشتر مایل هستند تا عبارت «فناوری اطلاعات و ارتباطات یا به اختصار ICT را به کار برند. (اميدوار، 1388)بر اساس تعریف وزارت صنایع و معادن و وزارت جهاد کشاورزی، بنگاه­های کوچک و متوسط واحدهای صنعتی و خدماتی (شهری و روستایی هستند) که کمتر از 50 نفر کارگر دارند. (سازمان صنایع کوچک ایران، 1380).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  32صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0