<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری فناوری اطلاعات11</span>
تاریخ انتشار:
20 می 2021
دسته بندی:

فناوری اطلاعات (IT): نزدیک به پایان هزاره دوم میلادی، چند رویداد که از اهمیت تاریخی برخوردارند چشم‌انداز اجتماعی زندگی انسان را دگرگون ساخته‌اند. انقلابی تکنولوژیک که حول محور تکنولوژی‌های اطلاعات متمرکز است با سرعتی شتابان در کار شکل‌دهی مجدد بنیان مادی جامعه است. اقتصادهای سرتاسر جهان به یکدیگر وابسته شده‌اند و در سیستمی که هندسه آن همواره در حال تغییر است، شکلی جدید از روابط میان اقتصاد، دولت، سازمان‌ها و جامعه ایجاد کرده‌اند. فناوری اطلاعات و ارتباطات، عامل اساسی در شکل دهی به اقتصاد جدید جهانی و ایجاد تغییرات سریع در جامعه است. امروزه این فناوری بر جنبه های مختلف زندگی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی افراد و اجتماعی تاثیر گذاشته است.

جوامع مختلف برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خود در عصر فناوری اطلااعات به راه حل‌های مختلفی روی اورده اند (نخعی و یوسفی، 1390). پیشرفت‌های آینده به شکل ایجاد یک محیط اطلاعاتی محور مجازی خواهد بود که در آن انسان‌ها به کارکردن و زندگی کردن با هم مشغول اند. بر اساس این دیدگاه، انسان‌ها در این محیط با واسطه های هوشمندی سر و کار دارند که با شبکه‌ها و کامپیوترها حمایت می‌شوند و در قالب لباس، مبلمان، وسیله‌ی نقلیه، جاده و سایر اشیا به شکل مجازی نمایان می‌شوند. در این فضا ارتباط یکپارچه ای میان اجزای مختلف شامل خانه، وسیله‌ی نقلیه، فضای عمومی، کار، فضای فراغت، مقصد توریستی و غیره برقرار می‌باشد (بوهالیس و او کانر، 2005 ).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  28صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0