<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری فناوری آموزشی</span>
تاریخ انتشار:
30 آوریل 2021
دسته بندی:

فناوری آموزشی: نیست که انتقال از اندیشه گرایی به عمل گرایی، تلاش های نو و حرکت های مجدانه ای رامی طلبد تا میدان بهره گیری از نظریه ها را وسعت بخشد. سرعت کند این انتقال، سبب شده است تا تعریف جدید فناوری آموزشی، هنوز در ذهن برخی از متخصصان به پختگی کامل نرسیده باشد. هرچند این جابجایی ذهنی، به صورت یک جریان ناآشکار در حال پیشروی است و در آینده جای اصلی خود را پیدا خواهد کرد، تعاریف گوناگون و زیادی از فناوری آموزشی توسط متخصصان این رشته و انجمن های مختلف ارائه گردیده است.

این تنوع در تعاریف، ناشی از تحولاتی است که این رشته را تحت تأثیر خود قرار داده است. در اینجا تعدادی از تعاریف، بر حسب نوع نگرش ها و چالش ها آورده شده است. قبل از بررسی تعاریف فناوری آموزشی باید اضافه کرد، در سال های اخیربا مطرح شدن اصطلاح هایی چون ” فناوری اطلاعات” و ” فناوری اطلاعات و ارتباطات” اصطلاح فناوری آموزشی به جای تکنولوژی آموزشی به کار می رود (محقق). در زیر این تعاریف مورد مقایسه قرار می گیرند.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:63صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0