<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری عملکرد کارکنان2</span>
تاریخ انتشار:
31 می 2021
دسته بندی:

ارزیابی عملکرد:همه افراد حقدارند و علاقه مند هستند که از نتایج عملکرد روزانه خود آگاه باشند. این مساله درمورد کارکنان وجه دیگری هم پیدا می کند و آن این است که کارکنان علاقه دارند ازنظرات سازمان در مورد خود مطلع گردند و از سوی دیگر سازمان نیز محق است نظرات خودرا در مورد منابع انسانی سازمان که از اصلی ترین سرمایه های سازمان بشمار می روندابراز داشته و به اطلاع ایشان برساند.در واقع، ارزیابی عملکرد یکی از موضوع­های مهم و در عین حال پیچیده مباحث مدیریت منابع انسانی است. موضوع ارزشیابی عملکرد معمولاً پس از انتخاب و استخدام ، آموزش و ایجاد انگیزش در کارکنان مطرح می­شود.دلایل متعددی برای ارزشیابی عملکرد کارکنان وجود دارد. نخست آن که ارزشیابی­ها اطلاعاتی به دست می­دهند که بر ­پایه آن می­توان در خصوص ارتقای کارمند تصمیم­گیری کرد.

براي اينكه مديريت كنيم بايد بتوانيم كه اندازه بگيريم. اين عبارت يكي از كليدي ترين فاكتورهاي مديريت است. لذا براي نيل به اين مقصود بحث ارزيابي عملكرد مطرح مي شود. در ارزيابي عملكرد ما از ميزان دستيابي به اهداف از پيش تعيين شده آگاه مي شويم، وضعيت جاريمان را با روند گذشته مقايسـه مي كنيم و وضعيت خويش را در قبال رقبا مــي سنجيم، نقاط ضعف و قوتمان را به منظور ترميم آنها شناسايي مي كنيم.از واژه «ارزيابي عملكرد» تعاريف بسياري ارائه شده است. به منظور درك صحيح هر پديده يا موضوع لازم است آن پديده تعريف تا برد: باتز والتون (1995) اظهار داشته اند که عملکرد یک ساختار چند بعدی است که متغیرهای آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. آن ها هم چنین اظهار داشتند که تعیین هدف ارزیابی از ارزیابی نتایج عملکرد ورفتار بسیار مهم تر می باشد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  61صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0