<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری طلاق3</span>
تاریخ انتشار:
24 آگوست 2021
دسته بندی:

طلاق:  یکی از آسیب های اجتماعی است که در چند دهه اخیر در اکثر کشورهای جهان رشدی روز افزون داشته است. تردیدی نیست طلاق یکی از دشوارترین تجربیات در زندگی بزرگسالی است ،هم از نظر اجتماعی هم از نظر عاطفی (ژوبرت و گای 1382) مطالعات بسیاری برای شناسایی علل،فراوانی  پیامدهای طلاق وروش های مقابله ای برای کاهش فراوانی وتاثیرات آن  انجام پذیرفته    است و نتایج حاکی از آن است که استقلال مالی و اجتماعی زنان، افزایش سطوح مشارکت در نیروی کار برای زنان و کاهش آن برای مردان و تجارب افراد از روابط خودشان و طلاق والدین شان همگی در کاهش مشاهده شده در نرخ ازدواج و تمایل به باروری موثرند. علاوه بر تمایل رو به کاهش به ازدواج و باروری تعداد طلاق هایی که در کشورهای غربی به وقوع می پیوندند نگران کننده است و

مطالعات زیادی برای شناسایی عوامل علل و پیشگویی کننده و یا عواملی که موثرند  در نارضایتی و بی ثباتی ازدواج و ارتباطات انجام شده است(بارکر،1999) .هالفورد (1384) به نقل از گیلبرت ، لاتون و مونیر(1992) اظهار داشتند که در حدود 55 درصد از ازدواج ها در ایالات متحده امریکا، 42 درصد در انگلیس و 37 درصد در آلمان به طلاق منجر می شود موسسه گالوپ نیز در نظر سنجی خود در سال (1989) اعلام داشته در بین افرادی که رضایت زناشویی بالایی را مطرح کرده اند،40 درصد گزارش شده که گاهی به ترک همسرشان نیز فکر کرده اند (هالفورد ، 1384) .

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  30 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0