<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی</span>
تاریخ انتشار:
27 فوریه 2022
دسته بندی:

 طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی : سيستم آموزشي به عنوان سرمايه­اي ضروري براي تحقق يافتن اهداف مربوط به توسعه تلقي مي­گردد و مهم­ترين ابزار موجود براي پيشبرد و واقعيت بخشيدن به آرمان­هاي هر ملّت مي­باشد. آموزش­ و­ پرورش، فرآيند يادگرفتن دانش، مهارت و، ياددادن آن است. اين فرآيند از پيدايش انسان بر زمين آغاز و بتدريج کامل­تر شده و امروزه يکي از پايه­هاي اساسي پيشرفت جوامع گرديده است. وظيفه­ي نظام آموزش­عالي يا دانشگاه، خلق، بکارگيري و نشردانش است. يک نظام موفق در اين دوران تغييرات سريع همراه با جهاني شدن و همگام با خط مشي ملّي، براي پيشبرد اقتصاد دانش­بنيان مي­کوشد. در حال حاضر بسياري از دانشگاه‌ها به تقاضاهاي افراد حرفه‌اي در محل كار پاسخ مي‌دهند. در10 سال گذشته رشد پيوسته‌اي در مدارك دكتراي تخصصي و كارشناسي ارشد وجود داشته است که روي حوزه‌هاي حرفه‌اي يادگيري تمركز مي‌كنند. دانشگاه‌ها روش‌هاي مديريتي زيادي را بکار گرفته­اند و متأثر از فناوري، حرفه­ي آموزش و دانش را جهت تضمين کار در بازار فراموش کرده­اند.اين موضوع در جاهاي متعدد مورد بحث قرار گرفته است و همانطور كه پيش‌بيني مي‌شود به خاطر اينكه در اقتصاد دانش‌بنيان با مؤسسات تحقيقاتي تجاري و سازمان‌هاي آموزشي اختصاصي رقابت مي‌كند مي‌تواند به تخريب شخصي دانشگاه منجر شود.

از اين جهت مي‌توان عنوان كرد كه بررسي‌هاي حرفه‌اي مبتني‌ بر كار بايد مسيري را براي تجديد حيات ملاحظات پژوهش دانشگاه پيشنهاد كنند. اين امر به خاطر كاهش در تمركز دانشگاه‌ها به خاطر از هم‌گسيختگي اقدامات‌شان مبتني‌بر طرح‌هاي زمينه‌اي تخصصي رشته‌ها و عيني كردن حضور در نهادهاي تحقيقاتي ضرورت دارد(مرينج و گيبس،2009).وقتي به سطح و حجم مبادلات در بازار جهاني نگريسته مي­شود، جايگاه ويژه و اهميت بازاريابي با ساير رشته­ها هويدا مي­شود. در تعريفي جامع بازاريابي فرايندي، اجتماعي و مديريتي است كه به وسيله آن، هر فرد نيازها و خواسته­هاي خـود را از طريق تبادل ارزش با ديگران برآورده مي­سازد. به زباني ساده­تر، بازاريابي شامل ايجاد رابطه­اي تبادلي و پـر­­ارزش بـا مشـتري است. بنابراين، بازاريابي فرآيندي است كه در آن شركت براي مشتري ارزش ايجاد كرده و رابطه مستحكمي با او برقرار كند تا بتواند در عوض از مشتري ارزش دريافت كند(کاتلر و آرمسترانگ، ساندرس، ونگ 2003)

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:29صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0