<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری ریسک و کیفیت خدمات بانکی الکترونیکی</span>
تاریخ انتشار:
11 دسامبر 2021
دسته بندی:

ریسک: هزینه هر داد و ستد به وسیله اینترنت حدود یک سوم هزینه­ای است که صندوق­دار آن را انجام می­دهد. پیشر: فت فن­آوری جدید باعث شده تا افراد بتوانند امور بانکی خود را در خانه انجام دهند. صنعت بانکداری همواره در برابر تغییرات نیازها و خواسته­های مشتریان، تغییر روندهای اجتماعی و جمعیتی، پیشرفت­های تکنولوژی اطلاعات، استراتژی­های کانال­های توزیع در بخش خدمات مالی واکنش­هایی را از خود نشان داده و به سرعت با تکنولوژی همراه شده است.گسترش خدمات و محصولات بین بانکی از طریق شبکه شتاب و راه­اندازی سیستم تسویه ناخالص آنی بین بانک­ها از سوی بانک مرکزی و ارائه خدمات برداشت و انتقال وجوه از طریق دستگاه­های PINPAD , EFT و POSبرغم تمامی مزیت­ها و رضایت مشتریان هنوز سابقه زیادی در بانکداری ایران ندارد و هنوز بسیاری از مسایل مربوط به ریسک و سیستم­های نظارتی مکانیزه و مشکلات ناشی از آن برای بعضی از بانک­ها و موسسات مالی و مشتریان آشکار نشده است.تبعات سوء ناشی از نبود مدیریت ریسک مبتنی بر فناوری برای ردگیری تراکنش­ها، مانیتورکردن کانال­های توزیع دیجیتال می­تواند به افزایش هزینه­های سربار بانک­ها و موسسات پولی و مالی منجر و یا حتی ممکن است ارائه خدمات مبتنی بر فناوری را با شکست مواجه کند.

یک مشکل امنیتی می­تواند یک بانک یا موسسه پولی و مالی یا سازمان­های استفاده کنده از خدمات را به روش­های متفاوتی تحت تاثیر قرار دهد. آشنایی با عواقب خطرناک یک مشکل یا حفره امنیتی در یک موسسه پولی و مالی و شناسایی مهم­ترین تهدیدات امنیتی که می­تواند حیات یک موسسه پولی و مالی و یا شرکت­ها و سازمان­هایی که از خدمات آن استفاده می­کنند، را با مشکل روبه رو کند، از جمله موارد ضروری به منظور طراحی و پیاده سازی یک مدل امنیتی در یک موسسه پولی و مالی است.تحولات عمده در محیط کسب و کار امروزی از قبیل جهانی شدن کسب و کار و سرعت بالای تغییرات در فناوری، باعث افزایش رقابت و دشواری مدیریت در سازمان­ها گردیده است. به طوری که در محیط کسب و کار امروزی، مدیریت و کارکنان می­بایست توانایی برخورد با روابط درونی و وابستگی­های مبهم و بغرنج میان فناوری، داده­ها، وظایف، فعالیت­ها، فرایند­ها و افراد را دارا باشند. در چنین محیط­های پیچیده­ای سازمان­ها نیازمند مدیرانی هستند که این پیچیدگی­های ذاتی را در زمان تصمیم­گیری­های مهمشان لحاظ و تفکیک کنند. مدیریت ریسک موثر که بر مبنای یک اصول مفهومی معتبر قرار دارد، بخش مهمی از این فرایند تصمیم­گیری را تشکیل می­دهد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات  :18 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0