<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری روابط خریدار فروشنده شرکت فامیلی موتورزهوندا</span>
تاریخ انتشار:
14 نوامبر 2021
دسته بندی:

آشنایی با شرکت فامیلی موتور (HONDA): هوندا شرکت خودرو سازی ژاپنی و چند ملیتی است که به لحاظ تولید موتور سیکلت و خودرو در جهان شناخته می شود. این شرکت در سال 1948 توسط سوئی شیرو هوندا تاسیس شد و از سال 1959 تا کنون بزرگترین تولید کننده موتور سیکلت در جهان می باشد. هوندا با تولید 14 میلیون موتور اتومبیل در سال بزرگترین تولید کننده موتورهای درون سوز جهان شناخته شده است.شرکت خودرو سازی هوندا اولین خودرو ساز ژاپنی بود که اقدام به تولید خودروهای لوکس تحت برند(Acura) نمود و شرکت های تویوتا و نیسان با الگو برداری از هوندا اقدام به راه اندازی برندهای(لکسوس و اینفینیتی) کردند.هوندا در سال 1973 اولین موتور بدون بدون استفاده از کاتالیزور(CVCC) را روی خودرو سیویک (CIVIC)نصب کرد. و توانست در سال 1982 اولین ماشین آکورد (Accord) با تولید 100 هزار دستگاه در جایگاه اول خودروهای دیزلی آمریکا قرار گیرد و در سال 1999 آکورد بیشترین فروش را در آمریکا به دست آورد.

تولید خودروهای سازگار با محیط زیست در سالهای اخیر ذهن بسیاری از طراحان خودرو را به خود مشغول کرده است. عمدتا این گونه از خودروها برای استفاده های شهری مد نظر هستند و از توان پایین و طراحی های غیر اروگونومیک بهره می برند. شاید به دلیل همین علاقه عمومی و البته خوشنامی برند هوندا است که در سال های پس از آزادسازی واردات خودرو به کشور، در چند نوبت زمزمه هایی مبنی بر ورود هوندا به ایران مطرح شد هر چند هیچ گاه رنگ واقعیت به خود نگرفت اما اکنون فامیلی موتور، عاملیت رسمی فروش و خدمات پس از فروش هوندا در ایران کار خود را آغاز کرده است و سیویک های به نمایش درآمده از سوی این شرکت نشان می دهد این بار هوندا به راستی در قرن بیست ویکم بار دیگر به ایران بازگشته است.هوندا و ماشین های هایش در ایران محبوبیت نسبتا بالایی دارند و حتی امروزه آکوردها و سیویک هایی که در سال دهه نود میلادی وارد شد علاقه مندان زیادی دارند!

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 26صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0