<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری تمایل به استفاده مستمر از سیستم نوبتگیری الکترونیکی</span>
تاریخ انتشار:
11 دسامبر 2021
دسته بندی:

تمايل به استفاده مستمر: اينترنت پديده اي است كه در عصر كنوني جايگاه ويژه اي را به خود اختصاص داده است و شمار كاربران آن در سطح جهان افزايش چشمگيري داشته است .اين رسانه ي جديد، موجب تغيير رفتارهايي شده است كه مشتري در هنگام خريد از خود بروز مي دهد. بررسي فرايند خريد و رفتار مصرف كننده در اينترنت، براي شركت هاي تجارت الكترونيكي در جهت جذب مشتري، بالابردن فروش و افزايش سودآوري، اهميت فوق العاده اي دارد. پذيرش تمایل به خريد اينترنتي و انجام آن، تا حد زيادي به ارتباطات مصرف كننده و چگونگي تعامل افراد با رايانه بستگي دارد(حسنقلي پور و همكاران، 1392، 68).با گذر از اقتصاد سنتي و شدت يافتن رقابت در ابعاد نوين، مشتري به صورت ركن اصلي و محور تمام فعاليت هاي شركت درآمده است؛ به نحوي كه از ديدگاه رقابتي، بقا و تداوم حيات سازمان ها در گرو شناسايي و جذب مشتريان جديد و حفظ مشتريان موجود مي باشد. يكي از دغدغه هاي اصلي براي هر شركتي در استفاده از تاكتيك هاي بازاريابي براي افزايش فروش و ارتباط دراز مدت با مشتري، بررسي تأثير اين تاكتيك ها بر رفتار مصرف كننده مي باشد(صمدي و همكاران، 1388، 206-205).

هر كسب و كاري با در نظر گرفتن و درك رفتار مخاطبان، بهتر انجام مي گيرد. در معاملات و مبادلات، مطالعه رفتار مخاطبان و مصرف كنندگان، نگرش خوبي به افراد براي ارتباطات مي دهد. بازاريابي موفق با درك چرايي و چگونگي رفتار مخاطبان آغاز مي شود. رفتار مصرف كننده شامل فرآيندهاي رواني و اجتماعي گوناگوني است كه قبل و بعد از فعاليت هاي مربوط به خريد و مصرف وجود دارد(جلالي گرگاني و مهراني، 1392، 61).تمايل به ادامه خريد به طور مستقیم از طریق ویژگی های اثربخش سیستم نظیر سودمندی ادراک شده و رضایت کاربر بر مبنای تجربیات گذشته تعیین می شود.مطالعات تجربی بسیاری همچنین نشان دادند که تمايل به ادامه خريد در واقع  عملکردی از رضایت است، که از طریق حوزه ایی که کاربران یا مشتریان سیستم یا محصول را مفید، دارای کیفیت بالا و یا متنوع درک می کنند، تعیین می شود. بنابراین می توان این طور بیان کرد که رضایت به طور مثبت بر تمايل به ادامه خريد کاربراز محصولات یا خدمات توسط کاربر تاثیر می گذارد. رضایت مشتری نقش مهمی در بازاریابی خدماتی ایفا می کند، زیرا  پیش بین خوبی برای رفتار متعاقب یا تمايل به ادامه خريد محسوب می شود.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 28 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0