<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری تعهدسازمانی</span>
تاریخ انتشار:
8 می 2021
دسته بندی:

تعهد سازماني:امروزه در تفکر سازمانی پیشرفته از انسان به مثابه مهمترین دارایی برای سازمان یادمی شود، بدین لحاظ امروزه سازمان ها برای بقاء، انتضام و بالندگی خودمی کوشند که از طریق منابع انسانی فرهیخته در گستره جهانی به رشد سریع، بهبود مستمر، کارآمدی و سودبخشی در عرصه فعالیت خود نائل شوند.یکی از عوامل در ارتباط با نیروی انسانی شاغل در سازمان ها مسئله تعهد شغل است. از حدود سی سال پیش علاقه مندی قابل توجهی برای درک مفهوم تعهد سازمانی و کوشش های زیادی صرف تحقیق درباره آن شده است و نتایج موید آن است که تعهد سازمانی با بسیاری از رفتارهای شغلی کارکنان مرتبط است.

دلیل اصلی اینکه چرا تعهد سازمانی یکی از مهمترین موضوعات تحقیق قرار گرفته است تأثیر قابل ملاحظه آن با بازده سازمان است. (اصغری زاده، 1390)در گذشته كاركنان بر اين باور بودند كه سازمان در ازاي حقوق و پاداش سخاوتمندانه اي كه به كار آنها مي دهد انتظاردارد كه آنها كوشش لازم را به عمل آورند و نسبت به سازمان وفادار باقي بمانند. ولي از سالهاي مياني دهه 1980 سازمانها در واكنش نسبت به رقابت جهاني، تهاجم شركت هاي بزرگ در بلعيدن آنها و از اين قبيل اقدامات ناجوانمردانه در صدد برآمدند تا سياستهاي سنتي خود را كنار بگذارند و به مسائل از زواياي ديگري بنگرند).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 55صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دار

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0