<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری تاثیر لوگو</span>
تاریخ انتشار:
4 آوریل 2022
دسته بندی:

برند: تعریف انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) برای برند چنین است: ” یک نام تجاری(اصطلاح حقوقی بکار رفته برای یک نام ، اصطلاح ، علامت ، نشان یا طرح یا ترکیبی از این هاست که برای شناسایی کالاها یا خدمات فروشنده یا گروهی از فروشندگان و متمایز کردن این کالاها یا خدمات رقبا به کار می رود. بر طبق نظريه انجمن بازاريابي آمريكا عبارت از : اسم، عبارت ، سمبل ،طرح و يا تركيبي از اين موارد مي باشد . هدف ، شناسايي كالا و خدمات از يك فروشنده يا گروهي از فروشندگان و تفكيك كردن آنها از يكديگر در رقابت هاي اقتصادي مي باشد . از لحاظ فني برند يك نام، لوگو يا سمبل جديد براي محصول مي باشد به عبارت ديگرامروزه برند كلكسيوني از تصاوير و ايده هايي است كه يك توليدكننده را به نمايش ميگذارد . به صورت تخصصي تر، برند نشان دهنده مشخصات، علائم ونشانه هاي قابل خواندن شامل نام ، لوگو ، شعار، برنامه ها و روش طراحي است كه بيان كننده ماهيت اصلي و وجودي يك شركت، محصول و يا يك خدمت مي باشد.درواقع مي توان گفت برند كليه تضمين هاي سمبليك و نمادين توليد كننده و نيز همه اطلاعاتي كه به شركت، محصول و يا يك خدمت مربوط مي شود را شامل مي شود.

به طور كلي مي توان برند را به سه بخش تقسيم بندي كرد-Brand Name بخشي كه قابل خواندن هستند-Brand mark بخشي كه قابل خواندن نيست-Trade Mark هنگامي كه علائم و سمبل هاي موجود از لحاظ قانوني به ثبت رسيده باشندهمانطوركه گفته شد برند فقط يك نام نيست ، بلكه يك نشانه يا سمبل يا آرم گرافيكي نيز دارد كه منحصر به فرد برند نام يا نمادي است كه با هدف فروش كالاها يا ارائه خدمات »: است بنابراين ميتوان اين مفهوم را براي برند ارائه داد مورد استفاده قرار مي گيرد. البته هدف از ايجاد يك برند، چيزي فراتر از فروش كالا يا ارائه خدمات است . برند علاوه بر اين كه سهم بازار رازيرتسلط خود نگه مي دارد، براي رشد كسب وكارهم راه هايي را مطرح مي كند وكاركنان ماهر و مستعد راجذب و حفظ مي كندو ارزش خود را نزد سهامداران مجموعه نيز، ارتقا مي بخشد.برند نام يا نمادي است كه سازمان آن » : اين گونه است كه جان ميلر و ديويدمور اين تعريف را براي برند ارائه مي دهند«. را با هدف ارزش آفريني براي محصولات خود مورد استفاده قرار مي دهد.امروزه عناصر ديگري چون تجربه ها، شنيده ها، روايات و خاطر ههاي ذهن افراد، ويژگ يهاي خاص افراد مصرف كننده از برند و حتي موقعيت مكاني مراكز فروش يا توزيع محصولات و قيمت آ نها هم در اين مجموعه در هم تنيده شده و را بوجود آورد هاند. برند همه آنها با هم مفهوم برند مفهومي پيچيده در مجموع يكي از بهترين تعريف هاي برند توسط گاردنر و لوي در سال 1955 ارائه شده است كه دامنه متنوعي از ايده ها و ويژگي ها را در بر م ي گيرد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:26 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0