<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری بازاریابی الکترونیک3</span>
تاریخ انتشار:
8 می 2021
دسته بندی:

بازاریابی الکترونیکی:  بازاریابی رمز موفقیت توسعه صنایع کوچک در کشورهای عقب نگه داشته شده و در حال توسعه می­باشد. تا زمانی که یک ارتباط منطقی و سیستماتیک بین صنایع کوچک و مصرف­کننده در جوامع ایجاد نشود، نه صنایع کوچک توسعه می­یابد و نه جامعه به رفاه نسبی دست پیدا می­کند. این ضعف ارتباطی بین صنایع کوچک یا تولید­کننده و مصرف­کننده است که باعث سر در گمی تولید­کننده در طراحی و ارائه محصول مناسب شده و نهایتاً باعث نارضایتی و رویگردانی مصرف­کننده به سمت محصولات دیگر تولید کننده­ها می­شود. در صورتی که کشور بخواهد در جهت توسعه­ی صنعتی و خصوصاً توسعه صنایع کوچک یک حرکت جدی را انجام بدهد، در کنار سیاست­ها و استراتژی­های کلان ملی و منطقه­ای لازم است که مبحث بازاریابی به عنوان برقرار کننده ارتباط منطقی بین صنایع کوچک و مصرف­کننده، به خوبی جایگاه واقعی خود را در جامعه بیابد.

(احمدی و ویرجیناری، 1382).انجام فعالیت بازاریابی از طریق اینترنت را بازاریابی الکترونیک می­نامند. در حال حاضر افراد و شرکت­های بسیاری هستند که در شبکه جهانی مشغول داد و ستد کالا و خدمات هستند. ممکن است چنین تصور شود که وارد شدن به این شبکه فقط مخصوص شرکت­های بزرگ است. در حالی که چنین نیست. هر کسی و هر شرکتی با حداقل سرمایه و کالا و خدمات می­تواند وارد این بازار شود.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:17صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0