<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری بازاريابي اینترنتی</span>
تاریخ انتشار:
15 فوریه 2022
دسته بندی:

بازاريابي اینترنتی: بازاريابي اینترنتی در ميان مباحث بازاريابي عمر چنداني ندارد و با توجه به زمان كمي كه از رونق گرفتن تجارت الكترونيكي مي‌گذرد مي‌توان آن را رشته‌اي جديد به حساب آورد. قبل از ورود به مبحث بازاريابي اینترنتی لازم است مقدمه كوتاهي درباره بازاريابي و هدف از انجام آن ارائه شود.قبل از آغاز قرن بيستم شهرنشيني به معناي فعلي آن رواج چنداني نداشت و اكثر مردم در حومة شهرها و در روستاها زندگي مي­كردند. در حالي كه با شروع قرن بيستم اين موضوع برعكس شد و تمركز بيشتر جمعيت در شهرها همراه با رشد شهرها، سبب افزايش رقابت و رشد تكنولوژي شد. استفاده از تكنولوژي و توليد انبوه محصولات و رقابت شديد بين توليد كنندگان، اهميت بازاريابي را بيشتر نمود.تصور عمومي از مديريت بازاريابي، تلاش براي يافتن مشتريان كافي براي محصول فعلي شركت است؛ اما اين نگاهي بسيار محدود به موضوع است. هر سازمان براي محصولات خود داراي يك سطح تقاضاي مطلوب است. در هر مقطع زماني، يك شركت ممكن است با فقدان تقاضا يا تقاضاي بي‌قاعده و غير معمول و يا تقاضاي زياد از حد روبرو باشد.

اين وظيفة مديريت بازاريابي است كه راه‌حل‌هاي لازم براي روبرو شدن با وضعيت‌هاي مختلف را بيابد.مديريت بازاريابي نه تنها وظيفة جستجو براي تقاضا و افزايش آن، بلكه تغيير دادن و حتي كاهش آن را نيز بر عهده دارد. بنابراين، براي نيل به اين اهداف شركت، مديريت بازاريابي مي‌كوشد به طريقي كه مي‌تواند سطح، زمان‌بندي و ماهيت تقاضا را تحت تأثير قرار دهد به عبارت ساده، مديريت بازاريابي، همان مديريت  تقاضا است (كاتلر، 2007).كاتلر در مقاله كلاسيك خود به چهار اصل در بازاريابي اشاره نموده است:بازاريابي برخورد دو يا چند واحد اجتماعي مي باشد كه در هر كدام، يك يا تعداد بيشتري انسان نقش آفريني مي­كنند.حداقل يكي از واحدهاي اجتماعي، به دنبال يك واكنش به خصوص از طرف يك يا تعداد بيشتري از اين واحدها در مورد موضوعات اجتماعي است.احتمال واكنش بازار ثابت نيست.بازاريابي تلاشي است كه از طريق ارايه پيشنهادهاي با ارزش، به منظور ايجاد واكنش مورد علاقه انجام مي­شود.كاتلر تاكيد زيادي بر مركزيت معامله داشته و اينكه هسته مركزي بازاريابي همان توليد واكنش­هاي مورد علاقه در اشخاص و ارائه پيشنهادهاي با ارزش براي آنها است.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 23صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0