<span itemprop="name">پرسشنامه آسیب شناسی نظام جذب و تأمین نیروی انسانی</span>

جذب و تامین نیروی انسانی: جذب و تامین، شامل اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط یک سازمان به منظور شناسایی و جذب افرادی در سازمان می شود که دارای توانایی کمک به سازمان برای تحقق اهداف راهبردی آن باشند. به طور خاص چنین فعالیت های باید جمعی از نامزدهای مطلوب را ایجاد کرده؛ علاقه آنها و جاذبه سازمان را به عنوان یک کار فرما بالا ببرد و احتمال اینکه آنها یک پیشنهاد کاری را بپذیرند افزایش دهد. جذب و تامین نیروی انسانی، فرایند یافتن و در گیر شدن افراد در سازمان مورد نظر است. انتخاب که بخشی از روند جذب و تامین نیروی انسانی در رابطه با تصمیم گیری در مورد متقاضیان و داوطلبانی است که باید در شغل مورد نظر منصوب شوند. این فرایند دارای 4 مرحله است: تعریف نیاز، برنامه ریزی استخدام، جذب متقاضیان و انتخاب متقاضیان.

آسیب شناسی نظام جذب و تامین نیروی انسانی: به معنی مسائل، مشکلات، موانع و چالش های پیش روی نظام جذب و تامین در شناسایی و به کارگیری افراد حرفه ای در سازمان است(روئین، 1399).

مشخصات

پرسشنامه آسیب شناسی نظام جذب و تأمین نیروی انسانی: پرسشنامه آسیب شناسی نظام جذب و تأمین نیروی انسانی توسط روئین (1399) طراحی و اعتباریابی شده است، پرسشنامه شامل 40 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه دو بعد فرایندی و ساختاری را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه توسط روئین (1399) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  10صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 40گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0