کنگره ملی سالانه دانش و فناوری در علوم و مهندسی برق و کامپیوتر

کنگره ملی سالانه دانش و فناوری در علوم و مهندسی برق و کامپیوتر

در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ توسط موسسه آموزش عالی علامه رفیعی و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران – دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: مهندسی برق و الکترونیک
برگزار کننده: موسسه آموزش عالی علامه رفیعی
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: تهران – دانشگاه شهید بهشتی

تکنولوژی و مهندسی دانش‌‌های ویژه‌‌ای محسوب می‌‌شوند. این علوم بار پیشرفت‌‌های روزافزون بشر را بر دوش دارند و به سرعت دچار تغییر و تحول می‌‌شوند. بازدهی این علوم به سرعت در زندگی بشر تأثیر می‌‌گذارد و آن را به سمت کیفیت بهتر هدایت می‌‌کند.

با توجه به اینکه دانش مهندسی و فناوری و مشخصا علوم کامپیوتر و برق در جهان امروز با پیشرفت‌های شگرفی مواجه بوده‌اند، برای به اشتراک‌گذاری و بهره‌مندی از دستاوردهای محققان در سرتاسر جهان، مجامع و کنفرانس‌هایی تشکیل می‌شود. در این کنفرانس‌ها هر یک از محققان یافته‌های خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند و با توجه به کاربرد آن‌ها، در جهت تجاری‌سازی و معرفی و ورود آن به بازارهای جهانی گام بر می‌دارند.

 کنگره ملی سالانه دانش و فناوری در علوم و مهندسی برق و کامپیوتر نیز با همین هدف برگزار خواهد شد. این کنفرانس بستری مناسب جهت تبادل اطلاعات میان‌‌رشته‌‌ای و تخصصی در سطح مجامع علمی و صنعتی کشور را فراهم نموده و با دارا بودن مجوز رسمی از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC یکی از رویداد های معتبر در این حوزه میباشد.

کنگره ملی سالانه دانش و فناوری در علوم و مهندسی برق و کامپیوتر در تاریخ 24 بهمن ماه سال 1397 در تهران مرکز همایش های شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

محورهای همایش:

علوم

علوم زیستی –  میکروبیولوژی – ژئوپلیتیک – آمار – ریاضیات -فیزیک – زمین شناسی – علوم آزمایشگاهی – داروسازی -شیمی کاربردی – بیوتکنولوژی – علوم ورزشی- علوم دامی- نانو تکنولوژی – هواشناسی- جغرافیا – محیط زیست – پژوهش در هنر – علوم اجتماعی – علوم تربیتی- ایمونولوژی – علوم دارویی – صنایع غذایی – میکروبیولوژی – زیست شناسی – علوم انسانی – علوم تربیتی – روانشناسی بالینی – حقوق – روانشناسی عمومی – زبان انگلیسی – اقتصاد – آموزش زبان – مدیریت – هنر – فلسفه -مدیریت مهاجرت بین الملل – حقوق بین الملل – روانشناسی – تاریخ – باستان شناسی – تجارت الکترونیک

علوم مهندسی

مهندسی برق – مهندسی کامپیوتر – مهندسی مکانیک – مهندسی عمران – مهندسی معماری – مهندسی صنایع و مدیریت- مهندسی متالوژی – مهندسی معدن -بیوتکنولوژی – مهندسی هوافضا – مهندسی شیمی – مهندسی مواد – ریاضیات – مهندسی شهرسازی- مهندسی معماری داخلی – فیزیک- مهندسی فناوری اطلاعات – مهندسی نفت – زمین شناسی – مهندسی صنایع – زیست شناسی – مهندسی صنایع – زیست شناسی – مهندسی پزشکی – مهندسی نساجی

برق ،کامپیوتر،  IT

تولید علم در مهندسی برق – الکترونیک – مخابرات – کنترل – قدرت – مهندسی نرم افزار – هوش مصنوعی – معماری کامپیوتر – فن آوری اطلاعات و ارتباطات

منبع:سایت سیویلیکا

17 بهمن 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0