کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو

کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو

در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ تا ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ توسط شورای راهبری گردشگری سلامت ایران -انجمن خدمات بین الملل سلامت ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر اردبیل برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: سیاست گذاری سلامت
برگزار کننده: شورای راهبری گردشگری سلامت ایران -انجمن خدمات بین الملل سلامت ایران
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: اردبیل

کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو

دومین همایش گردشگری سلامت اکو روزهای ۲۸ تا ۳۰ خرداد ۹۸ با حمایت کامل شورای راهبری گردشگری سلامت در اردبیل برگزار می‌شود. مجری برگزاری این رویداد انجمن خدمات بین‌المللی سلامت است.

وزارت امور خارجه کشور از کلیه وزیران بهداشت و گردشگری عضو کشورهای اکو برای شرکت در این همایش دعوت کرده است.

همایش گردشگری سلامت اکو در دو بخش اجلاس و نمایشگاه و به‌صورت موازی برگزار می‌شود. بخش اجلاس این رویداد دارای چهار پنل توسعه خوشه‌های گردشگری سلامت، برندیگ و بازاریابی، استارتاپ‌ها و تسهیل‌گران گردشگری سلامت و موضوعات فرهنگی و توسعه‌ای میان کشورهای اکو است.

در قسمت نمایشگاه شرکت‌های گردشگری سلامت، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دارای واحد IPD، آژانس‌های فعال در گردشگری سلامت و استارتاپ‌ها حضور دارند و به معرفی خود می‌پردازند.

در خلل برگزاری این رویداد کارگاهی با حمایت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت بهداشت و انجمن خدمات بین المللی سلامت برگزار خواهد شد که درآن مجوزهایی از سوی این سه ارگان برای شرکت‌کنندگان  دراین کارگاه‌ها ارائه می‌شود. همچنین در این رویداد مقاله‌هایی با محوریت گردشگری سلامت پذیرفته و داوری خواهد شد و در انتها مقاله‌های برگزیده در قالب یک نشریه به چاپ خواهند رسید.

منبع:سایت سیویلیکا

11 خرداد 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0