همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات

همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات

در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ توسط دانشگاه مازندران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر بابلسر برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: کسب و کار
برگزار کننده: دانشگاه مازندران
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: بابلسر

همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات

 با عنایت حق تعالی و به جهت فراهم آوردن بستری مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی و همچنین ایجاد ارتباطی منطقی بین پژوهشگران، صاحبان علم و سرمایه، دانشگاه مازندران در نظر دارد همایشی با عنوان “همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات” را در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ برگزار نماید.
هدف این همایش، ایجاد یک محفل علمی کارا و نیز محیطی جهت تبادل تجارب علمی و ارائه آخرین یافته های علمی و پژوهشی اساتید، دانشجویان، دانشگاهیان و محققان در حوزه کارآفرینی و محورهای آن می باشد.
لذا از کلیه پژوهشگران، دانشجویان و اساتید محترم دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی دعوت می‌نمائیم تا با شرکت فعال در این همایش آخرین یافته های علمی خود را در توسعه کارآفرینی ارائه نمایند.

منبع:سایت سیویلیکا

30 فروردین 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0