همایش ملی تحقیقات نوین در علوم ورزشی

همایش ملی تحقیقات نوین در علوم ورزشی

در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ توسط دبیرخانه دائمی کنفرانس و تحت حمایت سیویلیکا در شهر اصفهان برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: ورزش و تربیت بدنی
برگزار کننده: دبیرخانه دائمی کنفرانس
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: اصفهان

دبیرخانه دائمی کنفرانس با همکاری گروه های آموزشی تربیت بدنی دانشگاه ها مفتخر به برگزاری “همایش ملی تحقیقات نوین در علوم ورزشی” با هدف گردهم آوردن اعضای علمی و اجرایی خانواده ورزش، جهت هم اندیشی، تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه ای و کاربردی، حرکت در راستای تأمین نیازهای جامعه، توانمندسازی ، توسعه ملی و آسیایی و ارتقاء باورهای بین المللی می باشد. حضور دانشمندان و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی، فرصت مغتنمی جهت ارتقاء سطح علمی و کاربردی بومی و منطقه‌ای در حوزه علوم ورزشی و رشته های وابسته را فراهم می  آورد. هم چنین، پیش بینی نشست های جانبی در قالب کارگاه های علمی تخصصی و موضوعات خاص صنفی، چالش ها و چشم اندازهای علوم ورزشی را به ویژه برای پژوهشگران جوان و تصمیم‌سازان کشور ترسیم خواهد کرد. امید است با حضور اندیشمندان، متخصصان ورزشی، استادان بزرگوار و دانشجویان عزیز، این ماموریت در اعتبار و منافع ملی و منطقه‌ای نمودار شود.

همایش ملی تحقیقات نوین در علوم ورزشی

  محورهای علمی همایش:

 1- فیزیولوژی و تغذیه ورزشی

2- مدیریت، ارتباطات، اقتصاد و گردشگری ورزشی

3- آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی

4- روانشناسی ورزشی

5- رفتار حرکتی

6- بیومکانیک، مهندسی و فناوری ورزش

7- جامعه شناسی، حقوق، تاریخ و فلسفه ورزش

8- تربیت بدنی و ورزش دانش آموزی

منبع:سایت سیویلیکا

11 بهمن 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0