همایش دبیران مجلات علوم پزشکی ایران

همایش دبیران مجلات علوم پزشکی ایران در تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۷ تا ۱ آذر ۱۳۹۷ توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کمیسیون نشریات وزارت بهداشت-انجمن سردبیران نشریات علوم پزشکی ایران-انجمن دبیران نشریات علمی اروپا در شهر مشهد برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: علوم سلامت (پزشکی)
برگزار کننده: دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سایر برگزار کنندگان: کمیسیون نشریات وزارت بهداشت-انجمن سردبیران نشریات علوم پزشکی ایران-انجمن دبیران نشریات علمی اروپا
شهر برگزاری: مشهد

همایش دبیران مجلات علوم پزشکی ایران (conference of Iranian Medical Journals Editors)، به همت معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پرشکی مشهد و با همکاری انجمن سردبیران نشریات علوم پزشکی ایران، کمیسیون نشریات وزارت بهداشت و انجمن دبیران مجلات علمی اروپا (EASE)، در تاریخ 30 آبان و 1 آذر 97 در تالار ابن سینا واقع در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود. این همایش دو روزه، میزبان جمعی از ناشرین و سردبیران نشریات علمی پژوهشی داخلی و خارجی در حیطه علوم پزشکی و سایر علاقمندان خواهد بود.

محورهای همایش:

 
نمایه سازی در پایگاههای داده های علمی

انتشار آنلاین مقالات

تقلب علمی و سرقت ادبی

ارزیابی و تصمیم گیری در مورد پیش نویسهای مقالات

شایان ذکر است پژوهشگران می توانند تمامی نتایج پژوهشهای خود در حیطه های مرتبط  و با موضوعات خارج از محورهای مذکور را نیز جهت ارائه در همایش، با عنوان مقاله آزاد به دبیرخانه ارسال نمایند.

این همایش دو روزه، میزبان جمعی از ناشرین، سردبیران، مدیران و کارشناسان نشریات علمی پژوهشی داخلی و خارجی در حیطه علوم پزشکی و سایر علاقمندان خواهد بود

منبع:سایت سیویلیکا

17 ابان 1397

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0