ماجرای دریافت شهریه از دانشجویان دانشگاه تهران به کجا رسید؟

رئیس دانشگاه تهران از تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به اعتراضات دانشجویان این دانشگاه نسبت به دریافت شهریه خبر داد.

محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص اعتراضات دانشجویان این دانشگاه به شهریه دروس جبرانی گفت: در این زمینه یک کارگروهی تشکیل شده تا نرخ شهریه دریافت شده و همچنین عدم عدول از مصوبات را دقیقاً‌ بررسی کند.

وی ادامه داد: دریافت این شهریه مصوبه هیأت امنای دانشگاه تهران بوده است و مسئولین و مدیران این دانشگاه باید طبق مصوبه آن را عملی کنند.

نیلی افزود: هم‌اکنون کارگروهی برای بررسی جوانب مختلف این اعتراضات بررسی شده تا اعضای این کارگروه عدم عدول از مصوبات هیأت امنای دانشگاه تهران را بررسی کنند.

رئیس دانشگاه تهران تصریح کرد: برهمین اساس ممکن است برخی کلاس‌ها نباید برگزار می‌شده است و یا شهریه اعلامی فراتر از شهریه دریافتی از دانشجو و برخلاف مصوبات هیأت امنا بوده باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم با بررسی‌های انجام شده توسط اعضای این کارگروه بسیاری از دغدغه‌های دانشجویان معترض مرتفع شود.

نیلی گفت: مصوبه هیأت امنای دانشگاه تهران مربوط به سال ۸۸ بوده و تاکنون هم اجرایی شده، اما متأسفانه تعدادی از دانشکده‌ها در زمان مشخص شهریه دروس جبرانی را به دانشجویان  اعلام نکرده و این عدم اطلاع‌رسانی به موقع مشکل‌ساز و موجب شائبه شده است.

رئیس دانشگاه تهران یادآورشد: برخی دانشکده‌های دانشگاه تهران می‌توانستند برخی دروس جبرانی را برگزار نکرده و یا شهریه مازادی را دریافت نکنند، اما بهتر است تا زمان برگزاری نهایی این کارگروه ویژه کمی منتظر بمانیم.

منبع:سایت خبر نگاران جوان

9 ابان 1397

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0