شرکت های صنعتی شهرستان گلپایگان

شرکت تولیدی بهران محور(بهران موتور گلپایگان)

شركت توليدي بهران محور (سهامي خاص) در تاريخ 18/6/1377 تحت شماره 401 در اداره ثبت شركت‌هاي شهرستان گلپايگان به ثبت رسيد كه بر اساس صورت جلسه مجمع عمومي بطور فوق‌العاده مورخ 15/11/1380 به شركت توليدي بهران محور سايپا (سهامي خاص) تغيير نام يافته و در تاريخ 21/1/1381 در اداره ثبت شركت‌هاي شهرستان گلپايگان به ثبت رسيده است. هم اكنون مركز قانوني شركت در گلپايگان واقع است.

جـواز تأسيس ابتدا در تـاريخ 13/11/1375 به نام شركت اصفهان موتور سيكلت صادر و در تاريخ 11/8/1376 به نام شركت گداز قطعه  كيا تمديد گرديد و در تاريخ 9/9/1378 پروانه بهره‌برداري با شماره 1307555/048290جهت توليد 30000 عدد پلوس و در تاريخ 4/5/1379 جهت 178000 عدد اكسل جلو و عقب خودرو از صنايع استان اصفهان اخذ گرديد. شركت بهران محور سايپا در سال 1378 با توجه به سياست‌هاي تعيين شده توسط شركت مگاموتور، اقدام به گسترش فعاليت‌هاي توليدي خود كرد و از اواخر تابستان 1378 خطوط مونتاژ(كله‌گاوي، اكسل جلو و عقب پاترول و ون، مجموعة كامل اكسل‌هاي جلوي پرايد، اكسل عقب نيسان جونيور، اكسل جلو و عقب نيسان پاتـرول و ون پارس خودرو) و به موازات راه‌اندازي اين خطوط، پروژة خط مونتاژ و توليد مجموعة پـلوس پـرايد ( C.V. JOINT) را در دستور طرح و توسعه خـود قـرار داد.

س از آن در جهت تخصصي شدن فعاليت‌ها، اين مأموريت به شركت پلوس مفصلي واگذار گرديد. شركت در ادامة توسعة فعاليت‌هاي توليدي خود، مونتاژ خطوط اكسل جلو جونيور بادسان و F12 (ولوو) را نيز در زمرة توليدات خود قرار داد  كه بـر اثر عدم ادامة قرارداد خطوط اخير متوقف گرديد .  پس از آن با توجه به فعاليت‌ها و عملكرد مناسب اين شركت، پروژه اكسل‌هاي زانتيا نيز در دستور كار اين شركت قرار گرفت كه در اواخر سال 81 مجموعة كامل عقب زانتيا راه‌اندازي و مـورد بهره‌برداري قرار گرفت. از سوي ديگر نيز از تاريخ 8/4/1381 مونتاژ اكسل عقب پرايد مورد بهره‌برداري قرار گرفته است.

 در بهران محور سايپا نيز؛ به دنبال تشکيل كميته استراتژيك در سال 1386 و مطالعاتي که از سال 1382 لغايت 1386 توسط «واحد تضمين كيفيت» صورت گرفت و ضرورت اجراي آن به تصويب هيأت مديره شركت رسيد، استراتژيست هاي سازمان پياده سازي نتايج مطالعات مذکور را بر عهده گرفتند. ليكن اقداماتي از سال 1384 و همزمان با پياده سازي الزامات استاندارد ISO TS 16949:2002 با عنوان طرح تجاري سازمان؛ صورت گرفته است.

فعاليت اصلي شركت بهران محور سايپا در حال حاضر، مونتاژ انواع اكسل هاي خودور هاي سبك و سنگين توليدي گروه خودرو سازي سايپا مي باشد. ليكن حوزه توانائي بهران محور سايپا، به مونتاژ محدود نبوده و فعاليتهاي پشتيبان ديگري نيز صورت مي گيرد كه عبارتند از: خط توليد ماشينكاري – خط توليد جوشكاري پوسته اكسل – خط رنگ و PVC.

  شرکت پلیمر گلپایگان

شرکت پلیمر گلپایگان در سال 1362 در شهرک صنعتی گلپایگان تاسیس و به بهره برداری رسید. تولیدات این شرکت لوله و اتصالات پی. وی. سی (UPVC) سخت جهت مصارف فاضلابهای خانگی، شهری و صنعتی، شبکه های آبرسانی و تحت فشار و شبکه های برق و مخابرات می باشد. پلیمر گلپایگان از ابتدا اساس فعالیت تولیدی خود را بر اصول کیفیت، نوآوری، مشتری محوری بنا نهاده است.
لوله های تولیدی در فشار 4 الی 16 بار و از قطر 20 الی 630 میلیمتر در شاخهای یک، دو، سه، چهار و شش متری تولید می گردد. اتصالات پی. وی. سی (UPVC) شامل زانو، سه راهی، درپوش، دریچه بازدید، کوپلینگ، منهول، شیرهای یکطرفه، استاپر، تبدیلهای هم مرکز و غیر هم مرکز، چهار راه برای شبکه های فاضلاب خانگی و شهری را شامل می گردد. لوله و اتصالات پی. وی. سی (UPVC) جهت شبکه های فاضلاب خانگی و شهری به رنگ طوسی روشن و لوله های تحت فشار به رنگ طوسی سیر تولید می گردد.

شرکت لبنیاتی مروارید گلپایگان(اصیل)

شرکت لبنیاتی مروارید گلپایگان(اصیل)درسال 1372باهدف تولید ماست سنتی نسبت به جمع آوری شیر مطلوب منطقه، تاسیس و شروع به کار نموده است. پس از ۵ سال فعالیت وتولید سنتی با توجه به افزایش تولید، اقدام به خرید ونصب مکانیزه کرده ودر زمره شرکت های صنعتی قرار گرفته است. این شرکت ازسال 1377تاکنون با توجه به کیفیت مطلوب و برتر محصولات وهمچنین اضافه شدن خطوط دوغ، خامه، شیر، پنیر پیتزا وماست موسیر افزایش چشمگیری را در میزان دریافت شیر روزانه شاهد بوده است. فعالیت این شرکت در تولید صنعتی باعث جذب حدود یکصد و پنجاه نفر پرسنل گردیده و با توجه به این کادر مجرب و کیفیت بی نظیر محصولات تولیدات این شرکت در بیش از 50 شهر کشور عرضه و نیز به برخی از کشور های همسایه صادر می شود.

در بین منابع و امکانات سازمان، نیروی انسانی از اهمیت خاصی برخوردار است، توجه به این منبع مهم، سازمان و جامعه را در رسیدن به اهداف خود یاری می رساند. بنابراین وظیفه مدیران، مسئولان و متخصصان است که درحفظ و نگهداری و رشد و توسعه کارکنان تلاش کرده و آنها را به سازمان متعهد نمایند. نیروی انسانی متعهد به اهداف و ارزش های سازمان، شاخص عمده برتری یک سازمان نسبت به سازمان دیگر است. بنابراین این شاخص مهم باعث افزایش اثربخشی و کارایی سازمان شده و در نهایت پیشرفت و ترقی جامعه را به دنبال خواهد داشت. نیروی انسانی متعهد، خود را متعلق به سازمان می بیند، اهداف سازمان را در جهت اهداف خود دانسته و در تحقق آنها می کوشد، نسبت به سازمان وابسته شده و خود را با آن هویت می بخشد که علاوه بر بالندگی خود و در جهت ترقی و عظمت سازمان گام برمی دارد و از این طریق سازمان به مأموریت و فلسفه وجودی خود نزدیک تر می شود.

پس لازم است سازمان ها در راستای افزایش تعهد کارکنان و ایمان به منافع و خواسته های سازمانی که تبلوری از نیازهای جامعه هستند همت گماشته و تدابیری را برای رفع از خود بیگانگی کارکنان به سازمان و برانگیختگی اشتیاق و تعهد آنان به سازمان اتخاذ نمایند. منظور از تعهد سازمانی هم ذات پنداری با سازمان کار و وفاداری به ارزش ها، اهداف و انتظارات آن است. آلن و می یر تعهد سازمانی را به ابعاد سه گانه تعهد عاطفی  :  بیانگر پیوستگی عاطفی و تعیین هویت کارمند با ارزش ها و اهداف سازمان  ؛تعهد مستمریاعقلانی : بیانگر هزینه های ناشی از ترک سازمان  و تعهد هنجاری  :  بیانگر احساس تکلیف و دین و الزام به باقی ماندن در سازمان  تقسیم کرده است. با توجه به اهمیت روز افزون مشتریان و اهمیت روزافزون مدیریت اثربخش ارتباطات با مشتریان، شناسایی و اولویت بندي عوامل کلیدي توفیق مدیریت ارتباط با مشتري در سازمان ها بسیار مهم تلقی می شود. سازمان هایی که در پیاده سازي و اجراي برنامه ها و سیستم هاي مدیریت ارتباط با مشتریان موفق بوده اند، مزایاي اقتصادي و غیراقتصادي متعددي را کسب نموده اند. این مزایا و منافع به راحتی سرمایه گذاري ها و مخارج انجام گرفته در زمینه توسعه مدیریت ارتباط با مشتریان را پوشش داده و در بلند مدت فراتر از آن می رود. مزایاي یک برنامه موثر سی آر ام، بهبود رضایت مشتریان، افزایش رشد درآمد و دستیابی به مزیت رقابتی به عنوان نتیجه حفظ مشتریان می باشد.

سی آر ام اغلب تمرکز یک سازمان را از سرمایه گذاري زیاد بر مشتریان جدید به حفظ مشتریان موجود  تغییر می دهد. اما تعداد کثیري از سازمان ها نیز در پیاده سازي کامل مدیریت ارتباط با مشتریان شکست می خورند و بنابراین قادر به بازگشت سرمایه گذاري هاي انجام شده در این راستا نمی شوند. بنابراین سرمایه گذاري هایی مانند خرید خدمات مشاوره مدیریت در زمینه طراحی استراتژي مدیریت ارتباط با مشتریان و مهندسی مجدد فرآیند هاي کسب و کار، خرید یا توسعه و پیاده سازي ابزارهاي فناوري اطلاعات مدیریت ارتباط با مشتریان و آموزش کارکنان و … که براي مدیریت ارتباط با مشتریان ضروري هستند، در صورت عدم موفقیت در پیاده سازي مدیریت ارتباط با مشتریان منجر به تحمیل زیان هاي مالی مستقیم و غیرمستقیم و هزینه فرصت هاي فراوان به شرکت ها می شود. از این رو شناسایی عواملی که با تمرکز بر آنها، خطر شکست طرح هاي مدیریت ارتباط با مشتریان را در شرکت ها کاهش می دهد، می تواند تاثیر بسزایی در کسب بازده اقتصادي از سرمایه گذاري هاي انجام شده در این زمینه داشته باشند. در این فصل از پژوهش به بررسی کامل متغیرهای تعهد سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته شد و در پایان نیز پژوهش های انجام گرفته توسط سایر محققین ذکر گردید.

منبع

امیدواری، محمدابراهیم(1392)، ارتباط بین تعهد عاطفی کارکنان و اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط،پایان نامه کارشناسی ارشد، مدیریت بازرگانی،دانشگاه آزاداسلامی

از فروشگاه بوبوک دیدن نمایید

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0