شانزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران

شانزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۸ تا ۲۸ آبان ۱۳۹۸ توسط دانشگاه علم و صنعت ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.
حوزه های تحت پوشش: علم مواد
برگزار کننده: دانشگاه علم و صنعت ایران
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: تهران

سلسله همایش­‌های علمی دانشجویی مهندسی مواد، ازسال 1380 باهدف گردهمایی دانشگاهیان و صنایع مرتبط با مهندسی متالورژی به وجود آمد. در این همایش ضمن ارائه مقالات تخصصی، کارگاه‌­های آموزشی و نشست­‌های فنی برگزار می­شود تا جامعه دانشگاهی و صنعتی کشور، فرصتی برای تبادل نظر و تعامل سازنده به ‏دست ‏آورند. این همایش، اولین فعالیت اتحادیه انجمن‌­های علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی کشور است که هرساله به میزبانی یکی از دانشگاه‌های مطرح کشور برگزار می‏شود. پس از پانزده دوره که از برگزاری این برنامه می‏گذرد با توجه به حضور هر ساله مدعوین ویژه از نهادهای صنعتی و حضور دانشجویان از سراسر کشور، این همایش به یکی از فعال‌‏ترین و قدرتمندترین گردهمایی‏‌های دانشجویی کشور بدل شده است. دامنه این امر تا آ‏ن‏جا گسترده شده که درحاشیه هر دوره از همایش، چندین نشست تخصصی با حضور چهره‌های برجسته صنعتی و دانشگاهی از نهادهای مرکزی کشور برگزار شده است. همچنین نمایشگاه جانبی این همایش فرصتی برای نزدیکی صنایع مختلف با دانشگاه را فرآهم آورده است تا با همکاری موثر دانشگاه و صنعت که امروزه در کشور ما غریب واقع شده است، گام‏های بلندی در راستای پیشرفت صنعت مواد و متالورژی کشور برداشته شود.

محورهای همایش:مواد مهندسی

متالورژی صنعتی

متالورژی استخراجی

متالورژی فیزیکی و علم مواد

ریخته‎گری و انجماد

مدیریت راهبردی و محیط زیست

شبیه سازی

منبع: سایت سیویلیکا

22 آبان 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0