شاخص‌های رتبه بندی سراهای دانشجویی بازنگری می‌شوند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

یزدان‌مهر گفت: بازنگری طرح رتبه بندی سراهای دانشجویی در تابستان به طور آزمایشی این کار صورت می‌گرفت، این طرح سه سال اجرایی شد.

ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازنگری شاخص‌های رتبه بندی سراهای دانشجویی اظهار کرد: این صندوق قصد دارد در راستای اثربخشی و کارایی هرچه بیشتر طرح رتبه بندی سراهای دانشجوی با همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، شاخص های رتبه بندی سراهای دانشجویی را بازنگری کند.

وی ادامه داد: این کار در تابستان  به طور آزمایشی این کار صورت می گرفت ولی طرح رتبه بندی سراهای دانشجویی در سه سال گذشته انجام شده و نقاط ضعف و قوت آن نیز مشخص شده است.

14 آذر؛ فرصت دانشگاه‌ها برای ارائه پیشنهادات رفع نواقص رتبه بندی سراهای دانشجویی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: برهمین اساس، این صندوق  از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها درخواست کرد، ضمن ارسال شاخص و زیرشاخص‌های رتبه بندی سراها و وزن هریک از آنها، پیشنهادات و راهکارهای آن دانشگاه را به منظور بهینه سازی و رفع نواقص رتبه بندی، حداکثر تا تاریخ  روز چهارشنبه ۱۴ آذر ۹۷ به صندوق رفاه دانشجویان ارسال کنند.

منبع:سایت خبر نگاران جوان

11 اذر 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0