سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیک

سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیک

در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۷ تا ۲ اسفند ۱۳۹۷ توسط دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: تکنولوژی اینترنت و وب
برگزار کننده: دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: تهران

با یاری خداوند متعال سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی در تاریخ 1 و 2 اسفندماه به میزبانی “دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی” برگزار خواهد شد. این کنفرانس تلاش می‌کند با همکاری همه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، اندیشمندان و پژوهشگران کشور، محیطی را برای عرضه آخرین پیشرفت‌های پژوهشی و فنّاورانه در زمینه آموزش الکترونیکی و با محوریت نقش آفرینی آن در حوزه های مهارت آموزی و کارآفرینی در جامعه و یویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم آورد. کنفرانس دربرگیرنده وجوه مرتبط با حوزه‌های «پداگوژی و علوم تربیتی» و «فنّاورانه و مهندسی» است.

      تأکید کنفرانس بر جنبه‌های بنیادی، کاربردی، راهبردی، و توسعه‌ای است که از سودمندی خاص در سطح کشور برخوردارند. از تمامی پژوهش‌گران، دانشگاهیان، ‌کارشناسان صنایع و خدمات دعوت می‌شود تا با ارسال مقاله و شرکت در کنفرانس و تبادل یافته‌های علمی پژوهشی، و کاربردی خود موجب پرباری و اثربخشی کنفرانس در راستای اهدافش باشند.

 برای تحقق اهداف فوق، علاوه بر ارائه مقالات و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی های کلیدی، سخنرانی های مدعو، کلیپهای تخصصی، برگزاری نمایشگاه تخصصی، میزگردهای تخصصی، جشنواره های تولید محتوا و نشستهای تخصصی برنامه ریزی شده است.

از این‌ رو از همه پژوهشگران و متخصصان برای ارسال مقاله در کنفرانس دعوت بعمل می آید.

سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی ، در چهار محور اصلی زیر، مقاله‌های ارسالی را بررسی نموده و برای ارائه شفاهی، پوستر و انتشار در مجموعه مقاله‌های کنفرانس انتخاب می‌کند.

سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیک

محور اول:  علم و هنر یادگیری/ یاددهی ( پداگوژی) در   یادگیری الکترونیکی

 محور دوم:  یادگیری الکترونیکی در توسعه اقتصادی- اجتماعی و فرهنگی

 محور سوم:   فناوری های نوین در یادگیری الکترونیکی

 محور چهارم:  یادگیری الکترونیکی در همکاری های علمی بین المللی

منبع:سایت سیویلیکا

27 بهمن1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0