سومین کنگره بین المللی بیماری های عروقی ریه

سومین کنگره بین المللی بیماری های عروقی ریه

در تاریخ ۶ تیر ۱۳۹۸ تا ۷ تیر ۱۳۹۸ توسط مرکز تحقیقات سل و بیماری های ریوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و انجمن ریه ایران، انجمن جهانی تحقیقات بیماری های عروق ریوی در شهر تبریز برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: پزشکی ریه و تنفس
برگزار کننده: مرکز تحقیقات سل و بیماری های ریوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
سایر برگزار کنندگان: انجمن ریه ایران، انجمن جهانی تحقیقات بیماری های عروق ریوی
شهر برگزاری: تبریز

سومین کنگره بین المللی بیماری های عروقی ریه

از طرف کمیته علمی و اجرایی کنگره با افتخار شما را به شرکت در دومین همایش بین المللی بیماریهای عروقی ریه بزرگسالان و اطفال که از طرف مرکز تحقیقات سل و بیماریهای ریوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با همکاری انجمن ریه ایران در تاریخ 7-6 تیر 1398 در محل هتل پارس تبریز واقع در منطقه تاریخی و زیبای ائل گلی برگزار خواهد شد دعوت مینماییم.

کنگره آتی با همکاری انجمن جهانی تحقیقات بیماریهای عروق ریوی (PVRI) برگزار خواهد شد و ریاست این انجمن و سخنرانان به دعوت ایشان حضور خواهند داشت.

با توجه به گسترده بودن مبحث بیماریهای عروقی ریه و افزایش دانش ما در این زمینه در طی سالهای اخیر در این کنگره سخنرانی ها علاوه بر فشار خون ریوی در بر گیرنده سایر مشکلات در زمینه بیماریهای عروقی ریوی بویژه آمبولی ریه خواهد بود که سخنرانان برجسته در این حوزه از 7 کشور آمریکا,  فرانسه , آلمان ،ایرلند، ژاپن ، جمهوری چک و ترکیه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

با توجه به شروع تدوین گاید لاین فشار خون ریوی از طرف انجمن ریه کشور با همکاری اساتید ریه , قلب و روماتولوژی در طی ماههای اخیر و لزوم مرور مجدد نکات برجسته در دو حوزه هیپرتانسیون ریوی و آمبولی ریه  دو گاید لاین مهم که اخیرا توسط انجمن قلب اروپا منتشر شده است توسط نویسندگان آن مورد بررسی قرار خوهد گرفت.

محورهای همایش:

فشار خون اولیه ریه

مروری بر آخرین تغیرات تشخیصی و درمانی براساس آخرین نشست فشار خون ریوی در فرانسه

اقدامات درمانی تهاجمی در زمینه آمبولی حاد ریوی

مروری بر آمبولی مزمن ریوی و ترومبواندارترکتومی و مطرح کردن تجربیات مراکز داخل کشور

مروری بر مشکلات عروق ریوی ناشی از بیماریهای مادرزادی قلب

فشار خون ریوی ثانویه به مشکلات کبدی, کلیوی, ریوی و تاثیر بر پیش آگهی پیوند

فشار خون ریوی ثانویه به بیماریهای قلب چپ

همچنین در حاشیه همایش دو کارگاه با موضوعات کاتتریسم قلب راست و سونوگرافی عروق جهت گسترش آن در بین مراکز فشار خون ریوی برگزار خواهد شد.

حضور پر شور شما بزرگواران در این همایش مایه دلگرمی ما و ارتقاء دانش در این زمینه در کشور خواهد بود.

منبع:سایت سیویلیکا

26 خرداد 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0