سمپوزیوم سلول درمانی، نبض پزشکی نوین

سمپوزیوم سلول درمانی، نبض پزشکی نوین

در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۷ توسط انجمن علمی دانشجویی سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه الزهرا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: پزشکی بالینی ، علوم پایه پزشکی
برگزار کننده: انجمن علمی دانشجویی سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه الزهرا
شهر برگزاری: تهران

سمپوزیوم سلول درمانی، نبض پزشکی نوین

به نقل از دبیر انجمن علمی دانشجویی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی:
انجمن علمی دانشجویی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س)” سمپوزیوم سلول درمانی، نبض پزشکی نوین” در روز پنج شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ برگزار خواهد کرد.
این سمپوزیوم با هدف آشنایی با این علم نوین و چالش ها و فرصت های این حوزه و همچنین بحث و تبادل نظر و با علم به اهمیت سلول درمانی، با دعوت از پیشگامان و محققان این علم و شرکت¬های پیشرو در زمینه تولید محصولات مبتنی بر سلول درمانی، فضایی جهت تبادل اطلاعات ایجاد خواهد کرد.
این موضوع به این جهت قابل توجه است که شیوع بیماری های مزمن و حاد همچون سرطان¬ها و بیماری های خود ایمنی روندی صعودی را پیش گرفته و مطالعات حاضر حاکی از آن است که استفاده از سلول و محصولات سلولی به منظور کاهش علائم بیماری¬ها و یا حتی در مراحل بالاتر، درمان بیماری ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
این سمپوزیوم در روز پنجشنبه ۹ اسفند ماه ۱۳۹۷در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا (س) برگزار می شود.
علاقمندان به حضور در این برنامه و ثبت نام در سمپوزیوم، از این پیوند اقدام نمایند.

شرکت در این رویداد علمی برای عموم دانشجویان آزاد است.

منبع:سایت سیویلیکا

8 اسفند 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0