سریال بازدید بازرسان انرژی اتمی از دانشگاه‌ها

صدوق گفت:  تلاش و فشار برای حضور بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دانشگاه شهید بهشتی صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در چند روز اخیر اخباری با این عنوان که ماموران آژانس بین المللی هسته‌ای قصد دارند از دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی بازدید کنند در فضای مجازی و سایت‌های مختلف خبری دست به دست می‌شود.

شنیده می‌شد صدوق رئیس دانشگاه شهید بهشتی با بازدید بازرسان از دانشگاه مخالف بوده است و به همین دلیل تغییراتی اجباری در دانشگاه صورت خواهد گرفت، در بحبوحه این موضوع،  پیام توئیتری باغخانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی مبنی بر دلایل تغییر رئیس دانشکده هسته‌ای این دانشگاه و احتمال بازرسی دوباره بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، به صحت خبرها قوت بخشید.

پیام توئیتری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی

باغخانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در پیامی توئیتری نوشت: اطلاعات موثقی دارم که فشار دولت سبب عوض شدن رئیس دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی شده است و دوباره احتمال بازدید بازرسان آژانس انرژی اتمی در همین روزها بالا رفته است.

این فعال دانشجویی در ادامه توئیت خود اعلام کرد: دشمنان داخل و خارج بدانند دست هر جاسوسی که بخواهد به محیط علمی دانشگاه خدشه وارد کند را قطع خواهیم کرد.

گفتنی است؛ تعدادی دیگر از فعالان دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی درباره تغییر رئیس دانشکده مهندسی هسته‌ای و حضور بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی واکنش نشان دادند.

واکنش رئیس دانشگاه شهید بهشتی به خبر بازدید بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دانشگاه

در همین راستا و ادعای مطرح شده از سوی باغخانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، حسن صدوق رئیس دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موضوع بازرسی از دانشکده مهندسی هسته‌ای این دانشگاه گفت: منابع منتشرکننده این خبر اطلاعی از موضوع ندارند و اظهارات مطرح شده را به هیچ وجه تائید نمی‌کنم.

وی ادامه داد:  تلاش و فشار برای حضور بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دانشگاه شهید بهشتی صحت ندارد و هیچگونه بازرسی از دانشگاه صورت نگرفته است؛ اگر بازرسی صورت بگیرد قطعا زیر نظر سازمان های مربوطه انجام‌می‌شود.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی اضافه کرد: اگر قرار بر بازرسی از دانشگاه باشد، قطعا من در جریان قرار خواهم گرفت اما موضوع مطرح شده، مورد تایید من نیست.

صدوق در ادامه با اشاره به اینکه آیا این بازرسی در ماه‌های قبل صورت گرفته است یا خیر؟ گفت: خیراین موضوع را تایید نمی‌کنم و نخواهم کرد.

حال باید منتظر نشست و دید که آیا این حجم از فشار« به ادعای مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی» به دانشکده مهندسی هسته‌ای، منجر به باز شدن درهای دانشگاه برای بازدید بازرسان آژانس می‌شود یا خیر؟

منبع:سایت خبر نگاران جوان

1 دی 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0