آیین‌نامه اجرایی شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد، ابلاغ شد

آیین‌نامه اجرایی شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد، ابلاغ شد

رئیس دانشگاه آزاد با صدور بخشنامه‌ای، آیین‌نامه اجرایی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به گزارش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد؛ محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد، آیین‌نامه اجرایی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه را به معاونان، رؤسای مراکز، مدیران کل سازمان مرکزی، رؤسای استان‌ها، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده است: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان کشور مبتنی بر حمایت از اقتصاد ملی و رونق تولید، دانشگاه آزاد در نظر دارد زنجیره‌ای از ظرفیت‌های عظیم ساختاری و تجهیزاتی این دانشگاه در سطح کشور را در قالب شبکه‌های استانی و سراسری با هدف افزایش حداکثری بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و ارائه خدمات پیشرفته آزمایشگاهی و تحقیقاتی به دانشجویان، استادان، پژوهشگران و صنایع سازماندهی کند.

آیین‌نامه اجرایی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقات دانشگاه آزاد با محوریت پژوهشگاه و شبکه‌های آزمایشگاهی در سازمان مرکزی و مراکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی در استان‌ها و واحدهای جامع مستقل به منظور بهره‌برداری بهینه و تسهیل و تسریع فرآیندهای اجرایی سامانه‌های ساها، ساتا و واحدهای پژوهشی ابلاغ می شود.

در این بخشنامه آمده است: با عنایت به اینکه تأسیس و بهره‌برداری از شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد از اولویت‌های راهبردی این دانشگاه است، امید است مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به اجرای صحیح، دقیق و بهنگام این آیین‌نامه اهتمام ویژه داشته باشند.

منبع:سایت خبر نگاران جوان

31 تیر 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0