<span itemprop="name">پرسشنامه کیفیت ارتباط رینا سمیرالحناوی</span>
تاریخ انتشار:
27 مارس 2021

کیفیت ارتباط: ارتباطات به عنوان فرآیند مبادله و تسهیم اطلاعات معتبر و به موقع به صورت رسمی یا غیر رسمی بین طرفین یک رابطه تعریف شده است. آندرسون معتقد است امروزه در مفهوم جدید ارتباطات به عنوان گفتگوی متعامل بین شریک و مشتریانش است که در مراحل قبل از خرید و حین خرید و مصرف و بعد از خرید رخ می دهد(شادافروغ، 1393). کیفیت ارتباط به رابطه بین مشتری و سازمان اشاره دارد واین رابطه به سطح رضایت مشتری بستگی دارد. کیفیت ارتباط یک رابطه تعاملی کیفی بین مشتری و موسسه است و می تواند به رابطه طولانی مدت کمک کند(وو و لی، 2011).

کروسبی و همکارانش (1990) بیان کردند که کیفیت ارتباطات در برگیرنده ی رضایت و اعتماد مشتری در برخورد با شرکت ارائه داهنده  خدمات است. در موضوعات خرید بعد از جذب و افزایش تمایل مشتریان به خرید ، نکته ی مهم دیگری که باید بسیار به آن توجه کرد اعتماد و رضایت مشتریان است. مقوله ی اعتماد یکی از اساسی ترین و مهمترین مولفه ها در خرید است. اعتماد و روابط مرتبط با آن بین مصرف کنندگان و فروشندگان یکی از مهمترین عوامل تداوم پذیری در خرید و فروش بین دو طرف معامله می باشد که باید محسوس و ادراک شده باشد(چرونویچ، 2012). یکی دیگر از معیارهای اساسی و بنیادین  موفقیت سیستم اطلاعات رضایت کاربر می باشد. ارزیابی رضایت وعوامل تعیین کننده ی آن امرمهمی برای تخمین و ارزیابی ارزش و اثربخشی و کارایی سرمایه گذاری سیستم اطلاعات محسوب می شود(نوری، 1394).

مشخصات

پرسشنامه کیفیت ارتباط: پرسشنامه کیفیت ارتباط توسط رینا سمیرالحناوی (2011) در صنعت بیمه طراحی و اعتباریابی شده است، پرسشنامه شامل 6 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، این پرسشنامه توسط شادافروغ (1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 6گویه

تفکیک ابعاد: ندارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0