<span itemprop="name">پرسشنامه منابع سازمانی از اسلامی</span>

منابع سازمانی: سازمان جایی است که در آن، منابع گرد هم می آیند. شرکتها و سازمانها از منابع مختلف برای به انجام رساندن اهداف خود استفاده میکنند. منابع اصلی مورد استفاده توسط سازمانها اغلب به شرح زیر می باشند. مدیریت منابع انسانی فراگیرتر از آن است  که افراد در ابتدا تصور میکنند، برخی ممکن است آن را تعاملی میان کارفرما و کارمند در طول یک دوره ، از زمانی که کارمند استخدام می شود تا زمانی که ازکاربرکنار می شود ، بدانند ، منابع انسانی حتی قبل از این ، با سیاست هایی که توسط نهادها طراحی می شود و قوانینی که ناظر به روابط محیط کاری است ، آغاز می گردد . مدیریت مالی مدیریت اثربخش و کارامد پول (وجوه/منابع مالی) به منظور دست یابی به اهداف سازمان را مدیریت مالی گویند. مدیریت مالی دربرگیرنده چگونگی افزایش سرمایه (تامین مالی)، و نحوه تخصیص آن است (به عنوان مثال بودجه بندی سرمایه‌ای). این امر تنها مختص بودجه بندی منابع بلند مدت نیست؛ بلکه منابع کوتاه مدت مانند دارایی‌های جاری را نیز در بر می‌گیرد. همچنین با سیاست توزیع سود سهامداران نیز مرتبط است(اسلامی، 1393).

مشخصات

پرسشنامه منابع سازمانی: پرسشنامه منابع سازمانی توسط اسلامی (1393) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 9 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه سه بعد منابع انسانی، منابع مالی و منابع فیزیکی را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه در طول فرایند تحقیق توسط پژوهشگر اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  9صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 9گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0