<span itemprop="name">پرسشنامه قابلیت های نوآوری مدیران جیمنز و همکاران</span>

قابلیت های نوآوری مدیران: قابلیت نوآوری به مجموعه کاملی از ویژگی­های سازمان اشاره دارد که استراتژی های نوآوری را تسهیل و از آن حمایت می کند. امروزه نوآوری به طور فزاینده ای به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی موفقیت دراز مدت شرکت در بازار های رقابتی محسوب می شود. دلیل این امر آنست که شرکت های با ظرفیت ایجاد نوآوری قادر خواهند بود سریعتر و بهتر از شرکت های غیر نوآور به چالشهای محیطی پاسخ دهند(جیمنز و همکاران ، 2008). نوآوری فرایندی مستمر و برنامه ریزی شده است که موجب افزایش توان و مزیت رقابتی شرکت از طریق کاهش هزینه ها و در نتیجه کاهش قیمت محصولات، کیفیت بهتر و بالاتر و کارایی و اثربخشی بیشتر کالاها و خدمات و در برایند کلی موجب افزایش درآمد و شهرت سازمان می گردد (مرادی، 1393). نوآوري سازماني به عنوان توسعه يا پذيرش يك ايده يا رفتار در عمليات كسب و كار كه براي كل سازمان تازگي دارد اطلاق مي شود. آن ايجاد ارزش از تكنولوژي جديد يا فعاليتهاي اداري جديد بر حسب محصولات يا فرآيندهاي جديد است (وانگ، 2007).

مشخصات

پرسشنامه قابلیت های نوآوری مدیران: پرسشنامه قابلیت های نوآوری مدیران بر اساس پرسشنامه های  جیمنز و همکاران (2008) پرسشنامه ای 17 سؤالی تدوین گردید.  7 سوال بعد نوآوری تولیدی، 6سؤال بعد نوآوری فرآیندی و 4 سؤال بعد نوآوری اداری را می سنجند. سؤالات بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت از کاملا مخالفم تا کاملاً موافقم اندازه گیری می شوند. پرسشنامه در پژوهش مرادی(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  9صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 17گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0