<span itemprop="name">پرسشنامه عملکرد سازمانی ویجاند و همکاران</span>

پرسشنامه عملکرد سازمانی:  عملکرد و مفاهیم مرتبط با آن عمدتا در حوزه علوم نظری و نرم هستند. بنابراین، با توجه به اینکه به علت نسبی بودن اصول، قوانین و نظریه های موجود، منابع مطالعاتی مختلف، دیدگاه های متفاوتی را در مورد تعریف یک مفهوم اجتماعی و انسانی ارائه می دهد. دیدگاه های متفاوتی درباره ماهیت عملکرد ارائه شده است. عملکرد را می توان فقط به عنوان نتایج کسب شده در نظر گرفت. برنادین و همکاران (1995) اظهار دارند که عملکرد باید به عنوان نتایج کار تعریف شود، چرا که آنها قوی ترین پیوند را با اهداف راهبردی، رضایت مشتری و درآمدهای مالی دارند. از سوی دیگر عملکرد را می توان به عنوان رفتار در نظر گرفت.

عملکرد کسب و کار از 3 جزء تشکیل شده است: عملکرد بازار، عملکرد مشتری و عملکرد مالی که در این بازه محوریت بر عملکرد بازار شمول یافته است و شاخص های آن عبارت اند از: تعداد فروش، رشد فروش و سهم بازار می باشد. اندازه گیری عملکرد موضوعی است که غالبا مورد بحث قرار گرفته است، اما کمتر تعریف شده است. بر این اساس، نیلی و همکارن (1995) اندازه گیری عملکرد را به عنوان فرآیند کمی سازی فعالیت تشریح می کنند. در این صورت، اندازه گیری فرآیند کمی سازی و فعالیت با عملکرد مرتبط است. ضرورت حرکت به سمت مشتری گرایی، باعث شده است سازمان ها در محیطی پویا و در عین حال پرابهام و متحول فعالیت کنند(میرزائی مهر، 1393). عملکرد مشتری محور؛ به عنوان عملکردی مفهوم سازی می شود که می تواند به وسیله روابط مستمر میان مشتری و یک نام و نشان تجاری بیشتر شود. عملکرد مشتری محور شامل جذب مشتری، نگهداری مشتری، رضایت مشتری، آگاهی از نام و نشان تجاری، تصویر نام و نشان تجاری و مانند آنها، می شود(ویجاند و همکاران، 2012).

مشخصات

پرسشنامه عملکرد سازمانی: پرسشنامه عملکرد سازمانی توسط ویجاند و همکاران (2012) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 8 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد،پرسشنامه دوبعد عملکرد مشتری و عملکرد کسب و کار را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه توسط میرزائی مهر(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 8 گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

  1. محمد حسنی :
    20 اکتبر 2019

    سلام و عرض ادب، بسیار جامع و کامل بود

    • drill :
      25 دسامبر 2019

      تمامی تلاش تیم بوبوک آماده سازی ابزارهای پژوهشی کامل و جامع به منظور تسهیل فرایندهای پژوهشی شما عزیزان می باشد.

0