<span itemprop="name">پرسشنامه روحیه کارآفرینی موسسه کارآفرینی هند</span>

روحیه کارآفرینی: کارآفرینی فرایند ابتکار و نوآوری و ایجاد کسب و کارهای جدید در شرایط مخاطره آمیز از طریق کشف فرصت ها می باشد(فلاح، 1396)، فراگرد شکار فرصت ها به وسیله افراد بدون در نظر گرفتن منابع موجود در اختیار آنها است. در این بین روحیه کارآفرینی مشتمل بر انگیزیه پیشرفت، مخاطره پذیری، استقلال طلبی، خلاقیت  در افراد می باشد(توسلی و چرمچیان، 1393). به زعم راچید(2014)، روحیه کارآفرینی ناحیه ای آگاهانه از ذهن تعریف می شود که توجه فردی ، رفتار و تجربیات را به سمت رفتار کارآفرینی هدایت می کند. روحیه کارآفرینی به قضاوتی در باره داشتن یک کسب و کار شخصی برای امرار معاش و همچنین داشتن یک نقشه کلی منحصر به فرد در خصوص کارآفرین شدن اشاره دارد و بر همین اساس ریردون و فلیپس(2007) روحیه کارآفرینی را به عنوان “نیتی برای ایجاد یک کسب و کار جدید ” تعریف می نمایند(کرانی،منوری فرد و صالحی،1393).

مشخصات

پرسشنامه روحیه کارآفرینی: این پرسشنامه بر اساس ابعاد ارائه شده موسسه کارآفرینی هند طراحی و تدوین شده است. پرسشنامه روحیه کارآفرینی شامل 49گویه است و نمره گذاری این پرسشنامه براساس طیف لیکرت ۵ درجه ای و از خیلی زیاد تا خیلی کم است . این پرسشنامه ابعاد(توفیق طلبی، خلاقیت، خطر پذیری، عزم و اراده، استقلال طلبی) را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد. این پرسشنامه توسط فلاح (1396) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  9صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 49گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0