<span itemprop="name">پرسشنامه رفتار ضد بهره وری معصوم زاده</span>

رفتار ضد بهره وری: در هر سازمانی یک سری فعالیت هایی وجود دارد که متضاد با اهداف سازمانی است و به رفتارهای ضد بهره‎ور معروف می باشد و به عنوان رفتارهای کارکنانی که بصورت عمدی مانع رسیدن به اهداف سازمان می شوند تعریف شده است. رفتار ضد بهره وری یک سری رفتارهای عمدی است که توسط کارکنان جهت آسیب رساندن به سازمان انجام می پذیرد که مشتمل بر رفتارهای ضد بهره ور بین سازمانی و بین فردی است که عبارتند از:  انحرافات شخصیتی، رفتارهایی است که به داراییها و اموال سازمان صدمه می زند مثل خرابکاری(تخریب عمدی تجهیزات) و سرقت. انحرافات از تولید، که بر کاهش دارایی و بازدهی نتیجه کار اثر می گذارد مثل اتلاف منابع و سوء استفاده یا استفاده نامناسب از ابزار و تجهیزات. انحرافات سیاسی، که عمدا به منافع افراد به جای سازمان صدمه می زند مثل شایعه پراکنی و گستاخی و بی ادبی. پرخاشگری فردی، که به عنوان برخوردهای فیزیکی و زبانی غیر دوستانه است مثل آزار و اذیت و سوء استفاده کردن(کول کویت و همکاران، 1390).

مشخصات

پرسشنامه رفتارهای ضد بهره وری: این پرسشنامه توسط معصوم زاده(1393)طراحی و اعتباریابی شده است، پرسشنامه شامل 11 سوال بسته پاسخ می باشد، رفتار ضد بهره وری چهار بعد  انحرافات شخصيتي و انحراف از توليد، انحرافات سياسي و  پرخاشگري فردي سنجيده می شود، پرسشنامه در طول فرایند تحقیق اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 11گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0