<span itemprop="name">پرسشنامه الزامات و پیامدهای مسئولیت پذیری اجتماعی استان لند و همکاران</span>

الزامات و پیامدهای مسئولیت پذیری اجتماعی:  ارزیابی و ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی سازمان .وجهه ادراك شده شرکت: ادراك وارزیابی کلی ذي‌نفعان از  شرکت درطول زمان. این ارزیابی از تجربه مستقیم ذي‌نفعان ازشرکت، ارتباط شرکت که حاوي اطلاعاتی از آن باشد و مقایسه این اطلاعات با عملکرد سایر رقبا شکل می گیرد. مخاطره ادراك شده: احتمال میزان مخاطره آمیز بودن محصول یا خدمت براي شخص. محققان رفتار مصرف کننده، اغلب ریسک ادراك شده را به عنوان ادراك مصرف کننده در مورد عدم اطمینان  و نتایج معکوس بالقوه خرید یک محصول و یا سرویس تعریف کرده اند. اعتماد مصرف کننده: تمایل مصرف کننده به اطمینان کردن به یک شریک تجاري که قابلیت اعتماد دارد، وفاداري مصرف کننده: میزانی که مشتري نسبت به یک محصول (مارك) خاص نگرش مثبت دارد، میزان پایبندي او به محصول مزبور و قصد ادامه خریدآن درآینده . ادراك مصرف کننده: ادراك مصرف کننده، فرآیندي است که در طی آن فرد  در معرض اطلاعات قرار گرفته، به آن توجه کرده، آن را فهمیده و تفسیرمی کند. کیفیت بیانیه های اخلاقی ادراک شده: نحوه ادراك و ارزیابی مصرف کننده از بیانیه هاي اخلاقی سازمان. عملکرد مالی ادراك شده: ادراك مصرف کننده از عملکرد مالی شرکت (لطیفی، 1392).

مشخصات

پرسشنامه الزامات و پیامدهای مسئولیت پذیری اجتماعی: پرسشنامه توسط استان لند و همکاران (2010) طراحی و اعتباریابی شده است، پرسشنامه شامل 30 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف هفت درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه هفت بعد مسئولیت اجتماعی ادراک شده، وجهه ادراک شده، ریسک ادراک شده، اعتمادمصرف کننده، وفاداری مصرف کننده،  کیفیت ادراک شده بیانیه های اخلاقی، عملکرد مالی ادراک شده را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه توسط لطفی(1392) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  15صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 30گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0