<span itemprop="name">توسعه محصول جدید</span>

توسعه محصول جدید : عبارت از کلیه فرایندهای مرتبط با راهبرد، سازماندهی، تولید مفهوم، ایجاد و ارزیابی  محصول، ایجاد و ارزیابی برنامه بازاریابی و تجاری سازی محصول جدید می باشد(آتواهن گيما و وی، 2016). توسعه محصول جدید رويکردي نوين براي مواجهه با تغييرات محيطي و مقدمه اي براي ورود به فضاي رقابتي در شرايط چالشي است. شرکت ها مي توانند با شناخت عوامل کليدي موفقيت و کسب موقعيت ويژه در اين عوامل، براي خود مزيت رقابتي ايجاد نمايند(خطیبی، 1392). امروزه به علت رشد سریع محصولات و رقابتی شدن بازار عموماً نیاز به محصولات و خدمات رشد چشمگیری پیدا کرده است، افزایش جمعیت و متنوع شدن نیازها نیز از جمله عواملی است که سازمان ها را به دستیابی به محصول و کارایی جدیدتر ترغیب می­ کند(اوزر، 2012).

توجه به توسعه محصول جدید – اصطلاحی که برای تشریح فرایندی بکار می رودکه از طریق آن یک محصول جدید ابداع می گردد- تا آنجا پیش رفته است که شرکتها به این مهم پی برده اند که در صورتی عدم توجه به آن ادامه مسیر برای آنها ممکن نخواهد بود(کرافورد، 2015). اگرچه توسعه محصول جدید یک راهبرد اختیاری بلند مدت نیست، لذا انجام آن ضروری است و این امر ناشی از تغییرات بسیار سریع محیط می باشد(نارور و همکاران، 2004). ماهیت توسعه محصول جدید یک مفهوم میان رشته ای است که از چند رشته برگرفته شده است(هسو و فانگ، 2013).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری توسعه محصول جدید در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  55صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0