<span itemprop="name">ادبیات و پرسشنامه هویت برند کولمن</span>
تاریخ انتشار:
22 می 2022
دسته بندی:

هويت برند:كيفيت مهم برندهای قدرتمند، ارائه يك هويت برند واضح و روشني است كه به خوبي تعريف و تشريح شده باشد (مك كورمک و همكاران، 2004). تعريف هويت برند، موضوع بسيار مهمي در مديريت برند است، زيرا هرچه برند گسترش و تنوع يابد، مشتري نيز به اين احساس بيشتر مي گرايد كه با برندهای مختلف، نه واحد روبرو است. اگر هر محصول، بدون آنكه به ارزش ها و اصول در نظر گرفته شده براي يك نام پايبند باشد، بخواهد مسير خود را بپيمايد، ديري نخواهد پاييد كه در بازار شكست خواهد خورد. به همين دليل است كه بسياري از شركت ها، توجه ويژه اي براي حفظ هويت برند خود دارند.هويت برند در ساده ترين نوع آن، اين گونه تعريف مي شود كه: هويت، از يك منبع واحد بيرون مي آيد و بر حسب نمادها، پيام ها، و … به محصول منتقل مي شود اگر محصول و تجربه هاي ارتباطي پيوسته با آن، مسير خود را بپيمايند، به دشواري مي توان گفت كه تمامي اين مسيرها از منبع برند يكسان ناشي مي شود.

هويت هر برند، جوهر و اصالت آن است. اگر شركتي بخواهد تصويري ماندگار براي خود ايجاد كند، بايد ابتدا هويت برند خود را به وجود آورد، سپس بر مبناي اين هويت، پيام ها، كه تصوير ذهني هر نام را مي سازند، منتشر شوند (آشکرافت و همکاران، 2012).هويت برند عبارت است از معنا و مفهوم برند كه توسط شركت مطرح و ارائه شده است (جينس و همكاران، 2009). به اعتقاد آكر (2002)، هويت برند، مجموعه اي منحصر به فرد از تداعي هاي برند است كه استراتژيست هاي برند خواهان ايجاد آن هستند. اين تداعي ها، آن چه كه برند بر آن دلالت دارد و نيز قول و وعده اي كه به مشتريان مي دهد مي باشد. در واقع، اساس و جوهره  برندسازي آن است كه شركت ها، بايد تلاش كنند كه برندهايي با تداعي هاي قوي و قدرتمند، مطلوب و منحصر به فرد بودن، بيافرنند (كستليك، 2008).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات هویت برند همراه پرسشنامه استاندارد کولمن(2011)در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد فایل های ادبیات نظری: 7فایلWORD

تعداد فایل های پرسشنامه:  یک پرسشنامه استاندارد فایل WORD

تعداد گویه ها: 12 گویه

تفکیک ابعاد:  دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0