<span itemprop="name">ادبیات و پرسشنامه تصویر برند گردشگری کوننیک و گارتنر</span>
تاریخ انتشار:
23 می 2022
دسته بندی:

تصویر ذهنی از برند:يك تصوير ذهني قوي از نام و نشان تجاري (برند) مي تواند استراتژي قدرتمندي براي كاهش عدم اطمينان در ارزيابي كالا و افزايش تصميم خريد در خريداران باشد. يك نام و نشان تجاري (برند) معروف در ارتباط با يك تصوير ذهني مثبت مزاياي رقابتي ايجاد مي كند و باعث افزايش علاقه، توجه، ارزيابي مثبت از محصول مي شود و تكرار خريد را تشويق مي كند. مصرف كنندگان تمايل بيشتري براي توجه به نام و نشان هاي تجاري (برندهاي) آشنا دارند و تلاش بيشتري در پردازش اطلاعات در مورد كالايي با نام و نشان تجاري (برند) معروف دارند. هنگامي كه مصرف كنندگان با عدم آگاهي از ويژگي هاي محصول مواجه اند و در مورد يك كالا نامطمئن هستند، نام و نشان تجاري (برند) نقش مهمي در كاهش ريسك ادراك شده و ارزيابي كيفيت نام و نشان تجاري (برند) كالا دارد.ارزش ويژه برند با توجه به اهداف متفاوت و نيز روش هاي مختلف ارزيابي آن در معاني و محتواي متفاوتي مورد بحث قرار گرفته است و

تاكنون نقطه نظر مشترك بين دانشمندان بازاريابي ارائه نشده است.  محققان متعددي تعاريف نسبتا متفاوتي از ارزش ويژه برند ارائه مي كنند .مجموعه دارايي ها و بدهي هاي منتسب به يك برند، نام و نماد كه از ارزش ارائه شده توسط يك محصول يا خدمت براي مشتريان شركت مي كاهد يا به آن مي افزايد؛اثر تمايزي دانش برند بر پاسخ مصرف كننده به بازاريابي برند.ادراك از نام و نشان تجاري (برند)بر اساس تعريف كاتلر ادراك از نام و نشان تجاري (برند) توانايي مصرف كننده براي شناسايي نام و نشان تجاري (برند) تحت موقعيت هاي گوناگون است كه توسط شناخت نام و نشان تجاري (برند) يا با يادآوردي آن صورت مي گيرد.در طول بيست سال گذشته ادبيات نام و نشان تجاري (برند) پيوسته به اهميت ادراك از نام و نشان تجاري (برند) و اجزاي آن كه شامل تصوير نام و نشان تجاري (برند) و تداعي نام و نشان تجاري (برند) مي باشد، تاكيد داشته است. همچنين بيان شده كه ادراك از نام و نشان تجاري (برند) شامل آگاهي از نام و نشان تجاري (برند) و تصوير نام و نشان تجاري (برند) مي باشد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات اختلالات وسواس همراه پرسشنامه استاندارد کوننیک و گارتنر(2008) در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد فایل های ادبیات نظری:9 فایلWORD

تعداد فایل های پرسشنامه:  یک پرسشنامه استاندارد فایل WORD

تعداد گویه ها: 11گویه

تفکیک ابعاد:  دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0