<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری نرخ حاشیه سود بانک انصار</span>
تاریخ انتشار:
11 آوریل 2021
دسته بندی:

تاریخچه بانک انصار: با تصویب طرح تاسیس صندوق پس‌انداز و قرض‌الحسنه انصار المجاهدین، مجوز شروع فعالیت آن از وزارت کشور اخذ و طی شماره 6577 در فروردین ماه سال 1370 در اداره ثبت شرکت‌ها ، به ثبت رسید. صندوق با پشتوانه حدود دو دهه تجربه فعالیت و ایجاد و راه‌اندازی قریب به 600 شعبه و 50 باجه در سراسر کشور، به ارائه‌ی خدمات متنوع بانکی در چارچوب اساسنامه اقدام نموده است.با توجه به روند رو به رشد و تنوع فعالیت‌های مالی، پولی و بانکی و ایجاد شرایط لازم صندوق انصار پس‌ از طی مراحل مقدماتی و انجام مطالعات مورد نیاز، تقاضای تاسیس مؤسسه مالی و اعتباری را به بانک مرکزی ج.ا.ا ارائه نمود.

بانک مرکزی نیز پس از انجام بررسی‌های لازم، اقدام به صدور موافقت اصولی در خصوص مجوز تغییر و تبدیل صندوق پس‌انداز و قرض‌الحسنه انصار المجاهدین به مؤسسه مالی و اعتباری انصار نمود. در راستای سیاست‌های کلی اصل 44 و با توجه به ظرفیت‌های موجود در مؤسسه مالی و اعتباری در ارائه‌ی خدمات بانکداری و همچنین سیاست‌های بانک مرکزی ج.ا.ا جهت ساماندهی مؤسسات مالی و اعتباری، پیشنهاد تاسیس بانک انصار در جلسه‌ی تاریخ 31/6/1388 شورای پول و اعتبار مطرح و موضوع به همراه طرح اساسنامه‌ی بانک به تصویب رسید.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  68صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0