<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری مفهوم سازي ارزش ویژه برند براي خدمات بانکی</span>
تاریخ انتشار:
16 آوریل 2022
دسته بندی:

ارزش ویژه برند براي خدمات بانکی: هرمارزش ویژه برند مشتري محور يك چهارچوب متوالي است براي اينكه چگونه سازمان ها بتوانند يك برند قوي بسازند و شامل چهار مرحله است و هر يك از آن‌ها بايد با موفقيت انجام شوند تا به مرحله‌ي بعدي برسند. اين چهار مرحله در فرآيند ساخت برند چهار پرسش اصلي را نشان مي‌دهند كه مشتريان همواره در مورد هر برندي مي‌پرسند. (Keller، 2003،):شما كه هستيد؟ (هويت برند)شما چه هستيد؟ (معني برند)من در مورد شما چه فكر مي‌كنم يا چه احساسي مي‌كنم؟ (پاسخ‌هاي برند)من چه نوع ارتباط يا رابطه‌اي با اين برند خواهم داشت؟ (ارتباطات برند)اين مدل به آساني شناسايي مي شوند و براي مشتريان بانکي و برند بانک محبوب آن‌ها اعمال مي‌شوند. مشتريان بانکي همين كه شروع مي‌كنند به آموختن در مورد يك برند بالقوه، مفهومي به آن‌ها عرضه مي‌شود

كه برند را از سازمان ارزيابي مي‌كند، به طور مستقيم از طريق ارتباطات بازاريابي و غير مستقيم از راه تبليغات، مثبت گویی و پخش تلويزيوني رسانه. اين كانال‌هاي ارتباطي برند را به مشتري عرضه مي‌كنند. و آگاهي براي برند را در ذهن مشتري بانکي مي‌سازند. اين شروعي است براي شكل‌گيري هويت برند براي مشتري.همچنان كه روابط برند آرام مي‌شود، استفاده کننده از خدمات بانکی به مفهوم روابط دست پيدا مي‌كند. همچنان كه مشتریان در معرض برند قرار مي‌گيرند و روابط بيشتري دريافت مي‌كنند، يك تصوير كلي در ذهن آن‌ها شكل مي‌گيرد.ديگر اين كه مشتریان واكنش مطلوب يا نامطلوب به روابطي نشان مي‌دهند كه براي برند در نظر ‌گرفته شده اند. اين واكنش شامل برآورد كارآمدي برند و ارزيابي اين است كه برند چه احساسي در آن‌ها ايجاد مي‌كند و چگونه برند به نمايش گذاشته مي‌شود. اين واكنش‌ها از تمايل كلي مشتری نسبت به برند كمك مي‌گيرد. نهايتاً براساس مفهوم و واكنش‌ها به برند، مشتری تصميم مي‌گيرد كه چگونه برند را در روابط شركت دهد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات34 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0