<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری مدیریت دانش24</span>
تاریخ انتشار:
30 می 2021
دسته بندی:

 مديريت دانش: تاکنون تعاريف مختلفي از مديريت دانش ارائه شده است. مديريت دانش ناظر بر مجموعه­اي از فرايندهاست که در طي آن جريان دانش در يک جامعه به صورت مستمر و فزاينده هدايت مي شود. (سانتوس و ديگران، 2004).مديريت دانش فرايند شناسايي دارايي هوشمند و ايجاد فرهنگ و زير ساختهاي اطلاعاتي است که مشارکت و فراگيري را ترغيب مي نمايد. اين فرايند به دنبال سرمايه هوشمند به وسيله بدست آوردن، پرورش و استفاده از تمامي آن چيزي است که کارکنان مي دانند. اين سرمايه در سازمان هاي جمعي را به وجود مي آورد که با انتقال آن به محصولات و خدمات جديد، ارزش افزوده ايجاد مي کند.

در حقيقت نکته اساسي در مديريت دانش تعيين و استخراج گوهر دانش از درياي ژرف اطلاعات است. با توجه به اين ارزش که مي تواند هم مادي و هم غيرمادي باشد مديريت دانش را هنر ايجاد ارزش از دارايي هاي هوشمند دانسته­اند (بلينگر،2004). اين مديريت سرمايه هاي هوشمند را از تخريب حفظ نموده، فرصت هايي را براي افزايش کيفيت تصميمات، خدمات و فرآورده ها ازطريق افزودن آگاهي و ارزش و فراهم آوردن انعطاف پذيري جسجو نموده و با مميزي از سرمايه هاي هوشمند، عمليات بحراني و تنگناهاي بالقوه اي که جريان دانش را از مسير استفاده منحرف مي سازند، مشخص مي نمايد. به اين ترتيب نيروي انساني سازمان را قادر به مواجهه با موقعيت هاي مطرح شده و پيش بيني موثر و ساختن آينده مي ­نمايد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 40صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0